Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har så små føtter, faktisk et problem å finne sko. Hun er 17 mnd, og jeg må nok ha str. 18 eller 19. Men hvor mye for store bør skoene være for å kunne vare i noen mnd? 1 cm eller 2 lengre enn foten, eller hva? (helt grønn, har bare støvler og vintersko, altfor store selvfølgelig)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om hjelp i butikken, da er du tryggest. Min gutt på 14 månder bruker str 20 og de er ca 1 cm for lange, men det er visstnok slik de skal være.

Skrevet

var å kjøpte sko til gullet i går.da sa hun bak disken at skoene skulle være 1,5cm større en hva foten er.:)

Skrevet

Det stemmer at skoene skal være minst 1 og max 1,5 cm lengre enn foten.

Skrevet

jenta mi på 19 mnd har 24 i sko. da får jeg akkurat en finger ned bak på de. var sånn de skulle være sa hun i butikken

Skrevet

Vår gutt på 19 mnd bruker str 22. Har hørt man skal få plass til en finger bak i skoen. Det vil si ca 1 cm. Blir de for store så snubler de bare avgårde.

Skrevet

Vi kjøpte også sko som er mellom 1 og 1,5cm for store etter anbefaling fra dama i butikken. Ikke vær redd for å spørre om hjelp der, de kan måle både fot og sko for deg sånn at det blir lettere å finne noe som "passer"!

Skrevet

jenta mi er 17 mnd og bruker 20 i sko, med 1 cm lengre..

Skrevet

jenta mi er 13 mnd og bruker str 18 i sko. Vi fikk beskjed om att de skulle være 1 cm lengre enn foten.

Skrevet

Jobber som butikksjef i skobutikk, gjort det i 5 år nå. Vi anbefaler at skoene blir målt inni, og så måle barnet sitt bein, da ser du nøyaktig hvor mye hun har å gå på. 1cm skal holde når de er så små, skal klare å gå i de og. Datteren min er 22 måneder, bruker 21 i sko, har da plass til en finger nesten bak.

Spør de i butikken om hjelp, det er det beste:-)

Lykke til!

Skrevet

Takk for alle svar, vi endte på str. 19, får vel ca en finger bak. Hun er svært stolt når hun går med skoene, de er selvfølgelig rosa (jeg tror det er yndlingsfargen hennes, hi-hi).

Skrevet

Jenta vår er 14 mnd og bruker str 22 i sko. 1,5 cm for lange foran.

Skrevet

Jenta vår blir 13 mnd om 2 dager og bruker sko i str.20. Også 1,5 cm for lange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...