Gå til innhold

Hva har dere i voga til babyen deres nå som det er så varmt ute?

Anbefalte innlegg

I dag tok jeg vekk lammeskinnet, da han ble veldig gjennombløt av det i går. Hadde på han boddy, bukse, sokker, tynn lue, og dyna oppå. Men stakkars guttn min ble kjempe våt i dag å... Var kanskje ikke så lurt å bruke dyne? Hva bruker dere i vogna? Han er 3 1/2 mnd.

Fortsetter under...

Guro er snart 4 mnd, og ligger i en vognpose som fulgte med vogna (Troll duo), som jeg har trukket ned "lokket" på så det liksom bare ligger over bena hennes fra knærne og ned...hun hadde på seg tynn bomullslue, body, sokker og joggebukse, og hadde det helt fint tror jeg!

Hadde også over myggnettet, som er svart, så det ble litt skygge og ly for vinden.

Var over 20 grader her i Trondheim i dag, men steeeerk vind!

Vår er nesten ti mnd og bruker sportsvogn, hvor vi har korthåret lammeskinn og i dag hadde vi bare et teppe over. Hun hadde på seg tynn ullbody, lett bukse, sokker og skaut. I tillegg brukte jeg insektsnett over vognen; beskytter mot solen og demper vinden, for det blåser jammen sterkt her også! Droppet etterhvert teppet, og hun hadde det supert etter humøret og temperaturen hennes å dømme.

...man legger liksom litt ekstra merke til hva andre har på barn og i vogner når man er litt stuss selv merket jeg i dag.

De fleste hadde det jeg vil si er "normalt" med klær og tepper etc, men traff på noen som hadde babisen liggende laaangt nedi dunposer og med hele tepper foran åpningen i kalesjen etc. Syntes litt synd på babyene da gitt.

Annonse

Jeg har hatt på han body, strømpebukse og en tynn "innedress" utenpå. Dyne oppå. Har kjent på han med jevne mellomrom, og hvis han har vært veldig varm har jeg bare rullet dyna sammen nede ved beina hans i stedet. Har vært passelig temperert virker det som:) Og selvfølgelig en tynn bomullslue da..

Oslo; idag hadde jeg på henne en tynn genser og strømpebukse og ett fleeze-teppe for å ha over når vinden var på d verste , virka som hun stortrivdes i vinden gitt... ho e 5 mnd å har ikke vert syk en eneste dag siden fødselen.

Tulla er 3 mnd. og i dag når gradestokken passerte 25 grader Hadde hun kun på seg kortarmet body i vogna også en tynn lue da. og da ligger hun på en madrass med et helseteppe på.. også hadde hun en helt vanlig vogndyne liggende lett over.. en stund måtte vi bare ha dynen litt over bena for hun var så varm. hadde bare et tynt pledd istedenfor dyne da vogna stod ute lunt og i skyggen mens hun sov. Men i dag har det jo vært sinnsykt varmt.

Men ellers nå om våren er det body, strømpebukse eller bukse alt etter som og lue... Er det litt surt ute får hun på en tynn jakke også..

Og fremdeles bare vanlig vogndyne..

Og hun har aldri vært kald når jeg har tatt henne opp..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...