Gå til innhold

Mai: Hvor mange kilo i pluss til nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er på 5 kg pluss nå med har 6 kg med vann i kroppen..bena mine er opphovnet fra kne og ned.

er 38+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er jeg fortsatt i minus 4 kg, etter 9 mnd med kvalme og oppkast. 2 dager igjen til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin i dag, og pluss 12,5 kg. Veldig fornøyd, jeg, moren min gikk opp 25 kg hver gang, så jeg fryktet det verste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+2kg, gikk ned mye i begynnelsen, så om man regner fra det minste jeg veide i svangerskapet til nå så er det +10kg.. Imotsettning til forrige gang da det ble +21kg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 kg mer enn på første kontroll (vet ikke hva jeg veide før jeg ble gravid...liker ikke vekter og skal blir godt å ikke bli veid så ofte lenger...)

har 13 dager til termin!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 28 mai og har gått opp 12 kg :o) Gjør meg ingenting, så lenge den lille der inne har det bra og koser seg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16,6 kg opp til nå. Termin 26 mai, så det er nok enda litt tid igjen!

Mye vann, så det er ingen krise:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20kg og termin idag. Har endel vann i kroppen så forsvinner vel noen liter der etter fødselen.

 

Termin 10. mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager til termin og foreløpig veier jeg det samme som da jeg var på førstegangs kontroll...hadde ikke lagt på meg noe da heller... så jeg har vel egentlig gått ned en 6-7 kg. Har ingenting vann i kroppen og har en liten mage, har vært veldig heldig. Det skal nevnes at jeg hadde noen extra kilo å gå på når jeg ble gravid så nå håper jeg kiloene "raser" av etter fødselen og i forbindelse med amming så kan jeg kanskje komme ned i en vekt jeg kan trives med...slankekurer er nemlig ikke noe for meg....er alt for snill med meg selv spiser det jeg vil ha der og da....

 

Tror forresten slimproppen gikk i dag, så nå er vi på gang...men det kan jo gå to uker enda til fødselen er i gang...... heldigvis er jeg ikke lei av å gå gravid så da gjør det jo ikke noe... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...