Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten dem..Har fire(snart 5) fra 4,3,2,1.. ,og ei jente som kommer i juli:-) Til tider kan det være slitsomt, men ville ikke vært foruten!! DET BESTE JEG VET I HELE VERDEN ER Å VÆRE MAMMA:=) noen som er enig?? Klem til alle som er mamma her inne
Mamma'n til Li@m Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Ja, jeg er enig med deg: Det er deilig aa ha barn; de er herlige og saa unike. Smaa skatter, ikke sant? Men en holder for meg:o) Lykke til med dine smaa, og den som er paa vei!
blond Skrevet 6. mai 2006 #4 Skrevet 6. mai 2006 Så heldig du er som blir så lett gravid! Ønsker deg lykke til med sistemann som kommer til sommeren!
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 18. mai 2006 #5 Skrevet 18. mai 2006 Så deilig å høre noen som ikke klager over hvor slitsomt det er!!! Hurra for deg. For slitsomt er det selvsagt med barn, men først og fremst fantastisk!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #6 Skrevet 18. mai 2006 Nei, jeg er ikke enig. Har en på 3,5 som er så sur og grinete og problematisk for tiden at hverdagen er et slit og ork. Men flott for deg da ) Stort sett er det jo greit da!
snuppeluri Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Ja det er deilig å ha barn, det er helt sikkert. Selv om det kan være slitsomt av og til, ville jeg ikke byttet for alt i verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå