Gå til innhold

Hvorfor blir ikke testen positiv???? er det for tidlig???

Anbefalte innlegg

Jeg hadde mensen 8.april, så jeg er på dag 28 i dag. har målt tempen, og den har iallefall vært stabil på rett under 37 grader, ca 0,5 grader høyere enn vanlig...

Jeg har vært noe svimmel, har hatt noen dager med skikkelig mensmurring, svettetokter,irritert osv...

testet før i dag med morgenurin....Negativ!!!!

kan det være for tidlig....veit ikke helt hvor lang syklus jeg har, men ut i fra temp , symp og mensmurringer uten mens burde den jævla tante rød ha vært her snart....hva tror dere?

Fortsetter under...

Siden du ikke vet hvor lang cyklusen din er...er det jo også vanskelig å si når en evt. test vil være sikker negativ. Drøy en ukes tid til og hvis det da ikke har dukket opp noe mens kan du ta en ny test. Husk at det også er en del jenter som produserer hcg seint og vil dermed få positiv test ganske lenge etter uteblitt mens.

Lykke til

Skjønner du er utålmodig ja... kjedelig å gå sånn og ikke vite. Eneste du egentlig kan gjøre nå er å vente å se om tanta komme og fortsette å teste, kansje annenhver dag. Med mindre du vil gå til legen og ta blodprøve da... men kansje litt tidlig for det. Håper du får positiv test snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...