Gå til innhold

Auuuu...


Lima og meg

Anbefalte innlegg

Fikk så fryktelig vondt i korsryggen i dag...langt, langt nede.. vanskelig å gå jo:p Noen som vet hva det kommer av? Eller flere som har det sånn? Jeg er i min 8'ende uke..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg hadde og vondt i ryggen denne veka, hjå meg gjekk det og ned rumpa, låra og leggene... Snakka med legen, og ho sa at det kunne vær bekkenløysning, men og bare det at nå var det så mange forandringer i bekkenet/ryggen, at det blei bare slik! Etter 2 dager var det over, så eg tur det bare var noko med at livmora begynner å ta meir og meir plass...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 12 og har hatt vondt i ryggen de siste 3 ukene...har hørt noen rykter om at det kan være tegn på tidlig bekkenløsning...men vet ikke om jeg helt trur på det. Skal på kontroll på onsdag og skal spørre da. Det hjelper uansett å gå tur eller få din bedre halvdel til å massere deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hormonell bekkenløsning! kommer ofte i uke 8 og utover og går over når de værste hormonene gir seg ;)

Tredje gangen med det hos meg nå...Men husk:det går over og er ikke det samme som den "orntlige" bekkenløsningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...