Gå til innhold

For en herlig tone dere har her inne

haater husarbeid

Anbefalte innlegg

Jeg har vært mye inne på skravlesiden og de respektive trimester sidene. Men jeg synes det er så mye kosligere her inne. Det er tydelig at her er det voksne mennesker som ikke ønsker å dømme noen. Jeg har akkurat lest tråden med alle kommentarene folk har til par som har flere enn 2,4 barn. Fy søren så ufine folk er!! Jeg er selv fra en firebarnsfamilie og synes det var topp. Jeg har selv en gutt på 3.5 år som nesten rekker å bli 4 før broren kommer. Jeg synes det er trist at jeg har vanskelig for å bli gravid og misunner dere alle sammen som har masse barn!! Er helt enig i at enebarn blir bortskjemte og i noen tilfeller ufordragelige. Ser forskjell på enebarna og de som har flere søsken i barnehagen vaffal. Tror det er alt for mye fokus på penger og ting disse dager, alt alle skal ha hele tiden istedet for de menneskelige verdier. Og de lærer en mer av med mange søsken. Jeg fikk ikke alt jeg pekte på da jeg var liten og er heller ikke i dag materiell.

Nei, stå på jenter!! Dere gjør den viktigste jobben her i verden; setter barn til verden og oppdrar dem. Hev dere over kommentarene. Jeg setter stor pris på dere.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...