~Endorfina~ Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Er så utrolig mange typer å velge mellom, så lurer på om noen her har positive el negative erfaringer med det ene eller det andre? Det er jo ganske store prisforskjeller mellom de forskjellige typene også. Takknemlig for svar!
Spruddle Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Har Dash,jeg, den er vel i kategorien myk, men er stivere enn Simo og brio sine. Har hørt at de harde er så klumpete og lett å dulte inn,liksom..... Dash koster i overkant av 400 hos kiwi-kid, og det er billig!!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Mener å huske at jeg har lest tidligere at du har kjøpt Quinny 3xl vogn. Jeg har en bekjent som har den vogna og hard stellebag. Hun anbefalte å kjøpe myk stellebag da denne veier mindre. Vogna hennes hadde tippa flere ganger pga overvekt fra stellebagen.
ringading Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 jeg har teutonia sin, husker ikke hva den kostet.. men den er i alle fall myk, og veldig god med lommer og hemper og greier både inni og utpå.. utrolig hva en kan klare å presse nedi. kan tenke meg at det er slitsomt med hard, da disse ofte er tyngre, og at det i tillegg er mer plassbegrensning..
tvilling73, 05/07 Skrevet 28. mai 2006 #5 Skrevet 28. mai 2006 har også teutonia sin mykbag..veldig fornøyd.. den er litt lenger enn Simo sin bag og like bred som den, altså Simo sin kombibag som er Hardbag
♥maxen min♥ Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Har Brio kombi 06 vogn og har kjøpt Brio stelleveske som matcher i fargen til vogna, marine og beige. Tenkte på å kjøpe BabyBjørn sin, men siden den er hard tror jeg dette vil irritere når jeg triller, du får ikke stappet den like full som en myk stelleveske, og er den er tyngre enn den jeg har. Har ei venninne som har den harde og hun har vel irritert seg litt over den tror jeg, men den er jo ganske så stilig da!!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 Spekulerte på dette for ikke så lenge siden jeg oxo. Valget var mellom Baby Bjørn (hard) eller Skip hop (myk). Endte opp med Skip H, siden Baby Bjørn sin var stor & klumpete. Skip H dash festes veldig snedig til vognen, og heller ikke dyr dersom man bestiller den fra usa. 82 dollar for veske + frakt, www.kiwi.kid.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå