Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var barna deres når de fikk tenner??merket dere godt at det var noe pågang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm har spurt om det samme, men det er dårlig respons på slike inlegg! hvordan er din baby da?

Skrevet

Fortennene nede merket jeg ikke stort.. Siklet kanskje bare litt ekstra... Hjørnetanna oppe og nede slet han med rett før de kom helt opp... Sutrete og siklet noe voldsomt.. Satt konstant med to fingre i munnen...

Han er 6 mnd forresten.. Vet ikke om det har noe å si på alderen..=)

Skrevet

ok.gutten her er 11 uker og veldig sutrete og utilpass ,begynt å sikle mer og sitter konstant med fingre i munnen.

Hovedinnlegger

Skrevet

Kjente idag (på selveste 1\2 års dagen) at Luken begynner å få tenner,han virker grei i form men,sikler mye!!!!

(han har også KISS) så det er også en av grunnene til sikling.

Er det noen som har erfaring med Dentinox??(er ikke helt sikker på hvordan jeg skriver det navnet)

Begynte dere å pusse tennene med engang??

Skrevet

Dentinox hjelper på gutten min ihvertfall... Her i huset pusser vi tenner ja... Men nå har han 4 tenner da... Var merkelig når vi satt og pusset tennene hans 3 mnd gammel... He he he ...=)

Skrevet

Bare ett lite spørsmål til,kan du anbefale en tannkrem til den lille??

Eller er det bare å gå på Kiwi å kjøpe barne tannkrem?

Skrevet

Min gutt har siklet og slevet siden han var 4 mnd. Har også hatt en kul der ene hjørnetanna nede skal komme en gang. Han har hatt rar bæsj til tider, og vært sutrete. (tegn på tenner) Men nå er han 7 mnd, og har fortsatt ikke fått noen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...