Gå til innhold

Da var det min tur til å melde meg inn

kristin67

Anbefalte innlegg

En liten presentasjon!

Jeg og min samboer er begge født i 67, vi har prøvd å bli gravide i ca 2 år, men ingen ting skjedde. Vi bestemte oss da for å prøve IVF og vi lyktes på første forsøk, helt utrolig. Er nå 7 uker på vei og var på UL denne uken. Må innrømme at vi fikk litt sjokk, det var ikke en men 2, så vi venter tvillinger dersom alt går bra i desember.

Fortsetter under...

Heisann!

Gratulerer så mye! Vi er i samme heldige situasjon og like gamle; jeg ble også gravid på første forsøk med IVF(+TESA) og venter tvillinger. Fikk du satt inn to egg? Det gjorde jeg, så selv om vi ble sjokkerte, var det ikke totalt uventet. :-)

Jeg har termin 11.august.

Hei

Vi har ingen barn fra før, så det passer jo godt med 2 når man nærmer seg 40. Vi fikk satt inn 2 egg så det var ikke totalt uventet. Har flere venner som har IVF bak seg men ikke lykkes. Ble derfor veldig overasket over at det gikk så bra for oss + at det var 2.

Annonse

Heisan. Så gratulerer masse! Så gøy å se at det blir flere ivf barn her inne. Jeg er også 67 modell, gravid i uke 34 med en liten gutt. Ble gravid på vårt 4 ICSI/TESA forsøk, satte som dere inn 2 egg, men venter bare en. Av og til tror jeg nesten ikke det er sant enda, men slapper nå mer og mer av og nyter å ha den store magen min. For et lite mirakel hva? Lykke til!

GRATULERER igjen Kristin! Å så morro at det er tvillinger på vei da, for en fantastisk følelse det må være!! Det er jo kanskje like greit det når en kommer opp i vår alder!

Jeg skal over ha nytt fryseforsøk nå mellom 19. - og 22. mai, så da håper jeg at jeg kan komme etter deg inn hit og aller helst med to spirer i magen.

Kos deg masse og ta godt vare på deg selv og knøttene!!

Stor klem fra nok en -67 mod som håper å lykkes denne gangen

Annonse

Gratulerer så mye, kristin67 - jeg ble så glad på dine vegne :-) Tenk å ha prøvd så lenge og så endelig lykkes og så til og med 2! Det blir flott! Jeg også har termin i desember, men var veldig heldig og lykkedes allerede etter 2 måneders prøving. Antar at det bare er 1 derinne, men har ikek vært på ultralyd ennå, så man vet jo ikke.... Vi har en jente på 2 år fra før. Håper du får et flott svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...