Gå til innhold

Da er jeg offisielt kommende alenemor :(

Tøvsjura *1 stor og 1 liten*

Anbefalte innlegg

Fikk gode ord og råd her for et par dager siden og det endte opp som jeg trodde. Vi gjorde det slutt og han skal flytte ut så fort han får leilighet... Er ikke lei meg for at det er over men det som gjør vondt er at det er ingen som kan ligge å holde på magen om natta, ingen som kjenner de første sparkene fra utsiden, ingen som snakker til babyen og gleder seg til den kommer ut for å hilse på... Det er dette som gjør så utrolig vondt! Er ikke redd for å være alene, det vet jeg at jeg klarer men skulle gjerne hatt pappan til babyen her for å støtte meg og dele ting med. Var min avgjørelse og angrer ikke siden han har behandlet meg som dritt lenge nå og jeg er helt utslitt. Har nesten ikke sovet på flere uker og nå er jeg så sliten at jeg ikke greier å sove, bare griner av utmattelse. Uff... dette ble sikkert bare rot, men håper på en koselig tid fremover med dere her inne :)

Fortsetter under...

Jeg har tenkt på deg faktisk, lurt på åssen det gikk! Det var jo trist å høre, men egentlig veldig fornuftig! Og tro meg, jeg vet hvordan det er å savne det at noen koser med magen.. Men som sagt; Det er ingenting her i verden som er mer viktig enn de små miraklene i magene våres! :) Jeg skjønner godt at det kan være tøft for deg, iallefall nå når alt er helt nytt!

Men jeg skal love deg at du smiler fra øre til øre igjen når du har vært på UL, for det er virkelig en magisk opplevelse! :) :) :)

Det er dager da det ikke er fult så lett å tenke positivt, noen dager kan rett og slett være tøffe! Men så kjenner man at det lille nurket sparker litt og rører på seg, da glemmer man liksom alt..

Uansett, jeg håper at alt ordner seg for deg! Ønsker deg masse lykke til! :):):):):)

Klemmer!!!

Så koselig å høre at du har tenkt på meg Mami19FårJente!=) Gleder meg veldig til å dra på ul, var på en i uke 10 men da så vi nesten ingenting. Kjenner små spark/dult allerede og begynner nesten å grine hver gang, det er en herlig følelse!!

Tusen takk for klemmer og gode ord, det gjør at jeg tror på at jeg kommer til å klare dette helt fint :)

hei =)

har vært alene fra dag 1! har vært veldig tungt.. mange ganger har det føltes ut som om jeg har vært i en dyp depresjon.. men har kommet meg nå heldigvis =) mange ganger har jeg vært så egoistisk å tenkt at jeg kommer til å få det mye bedre uten ham å hvis vi hadde vært sammen hadde han nokk bare vært i veien mange ganger, liker å gjøre ting på min måte å det får jeg nå =) det har hjulpet meg masse å tenkt slik.. å når di (mannfolka) er egoistisk kan vell vi å være det en gang i blant? ;) det hadd selfølgelig vært kos å hatt en som jeg kunne delt alt med og som hadde holdt rundt meg om natta... nå er det bare 8 uker igjen til termin å gleder meg så masse at jeg har ikke tid til å tenke på han lenger..=) har mange gode venner å familie som stiller opp for meg å det håper jeg du og har! =)

lykke til videre =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...