Gå til innhold

Mai: Slimproppen!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan noen forklare meg akkurat hvordan jeg vil merke att den går?? Er det masse blod og greier eller hva er det? har hatt en del utflod den siste tiden, så går med innleg.. så er jo ikke noe farlig om det kommer noe.. men bare tenker på om det kommer når du tisser.. kansje man ikke merker det da eller????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da slimproppen gikk hos meg hadde noe kommet i trusa, litt geleaktig. Da jeg var på do etterpå kunne jeg tørke meg i evigheter før det liksom ble tørt, så jeg tror ikke du skal bekymre deg for å ikke merke det hvis den skulle gå mens du sitter på do. Den kommer ikke så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen min gikk tirsdag ettermiddag, en seig "geleklump" med litt rester av blod. Onsdag kveld gikk vannet - torsdag morgen kl. 07.38 kom Noah. Så dersom du merker at slimproppen går, så pakk bagen til sykehuset!! NB! Jeg har lest at slimproppen kan gå opptil to uker før fødselen. Men jeg rakk så vidt å pakke bagen selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket den bare i mitt første svangerskap. Litt blod blandet slim.. ca to uker før fødselen. Men med nr to og tre merket jeg ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en lite geleaktig "propp" i trusa søndag ettermiddag. Mandag kom det utover dagen litt med "gele" + blod, og tirsdag morgen var jenta komet til verden:-)

For å si det sånn - du vet det nok når den er gått, men tror noen ikke får den like "klart" som jeg gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...