huleboer i magen;) Skrevet 5. mai 2006 #1 Del Skrevet 5. mai 2006 Å det er deilig med sånnt fint vær som vi har no... og det at jeg faktisk er i god form.... Jeg vil liksom ikke tro det helt at det er et faktum!! Rar sånn sett da... Hehe, men tro meg jeg nyter hvert eneste minutt... Jeg har prøvd å spørre her før om det er noen andre som bruker Phenergan mot kvalme? Hvilken effekt har dere eventuellt hatt av dn? Jeg har tatt dn nå i snart 14 dager i strekk, og jeg er i bedre form enn jeg har vært i noen av di 3 andre svangerskapene som jeg har vært igjennom... Men jeg vet jo ikke om det er pga dn ene tabeletten som jeg tar hver kveld??? Vil jo tro at det er dn, men jeg syns det er så rart... en liiiten tabelett skal gjøre slik forskjell?! Men jeg tør ikke å ikke ta dn heller for å sjekke.. Vil liksom ha det slik som jeg har det nå.. Nå er det bare fantastisk å være gravid!!!! Ellers så gleder jeg meg fortsatt til jeg skal på ultralydn 16. mai... Det begynner å nærme seg nå med stormskritt..... God helg til dere alle sammen!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4966883-deilig-med-sol-og-fiinv%C3%A6r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje74 Skrevet 5. mai 2006 #2 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei, jeg forstår deg godt :-) Slet selv med kvalme mye lenger enn normalt... Likevel ville jeg vært skeptisk til å bruke en pille i 14. dager i strekk uten å sjekke at du virkelig trenger den en dag eller to innimellom. Min filisofi nå er å bruke medisiner kun når det er absolutt nødvendig. Jeg brukte afipran en periode. Brukte den ikke i helgene. Da testet jeg ut formen. Glad jeg slipper det nå! Kvalmen min er over nå. Har vært borte i en 3-4 uker allerede. Er 23 uker på vei i morgen. Ønsker deg god bedring :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4966883-deilig-med-sol-og-fiinv%C3%A6r/#findComment-4970219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå