Gå til innhold

hei alle gravide kan jeg stile dere noen spørsmål!

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om dere er blitt insiminert samme dag så posetiv test eller dagen etter på ?

Er det mange av dere som har blitt insiminert 2 ganger i samme syklus?

å på vilke dager da ?

Håper noen tar seg prye med å svare å takker for det!

drømmen om å bli mamma

Fortsetter under...

Du tar eggløsningstest både på morgenen og kvelden. På kvelden drikker du lite, tisser, venter til neste gang du må tisse og DEN urinen gjør du testen på.

Da jeg ringte til Stork fikk jeg følgende beskjed:

Dersom den er negativ på morgenen, deretter positiv på kvelden og så positiv neste morgen da skal du insemineres den dagen.

Dersom den er negativ på kvelden og først positiv neste morgen da skal du vente til dagen etter med å insemineres.

Det er veldig viktig å ta den både morgen og kveld for da får du et slingringsmonn på bare 12 timer og ikke 24 timer.

har blitt gravid 4 ggr (men SA to ganger). alle gangene har jeg hatt neg. test om morgenen, pos. om kvelden og blitt inseminert neste dag.

alle gangene har den "neg" testen akkurat den morgenen vist tegn til å være "i bevegelse" - eller "halvt positiv" som noen sier (i motsetning til dagene før da den var klart negativ). jeg har da drukket lite mot kvelden, ventet 4 timer med å tisse og så tatt testen.

akkurat dette kan selvfølgelig ha med MIN syklus å gjøre, men har altså blitt inseminert neste dag etter pos test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...