Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Hm.. De siste dagene har vi hatt en endring i bleiefyllet.. fra å ha mange bæsjebleier pr dag, er vi nå nede i null (to dager siden sist). Tissebleiene har vi en 4-5 av, men de er heller ikke særlig fulle.. Mat får hun hver annen time (ikke mer enn tre timer om dagen).. Jeg har aldri hatt mer melk enn nødvendig, og lurer nå på om hun får nok.. Hun er ikke slapp, eller misfornøyd etter måltidet..(småsutrer litt, men gir seg fort, greit med smokken..) Hun har krangla litt med høyre pupp i et par dager fordi den tettet seg litt. Den er vel ikke helt ok enda, og er litt tungmelka.. Bør jeg kanskje gi litt vann i tillegg som tørstedrikk nå i varmen? Vet at mm egentlig er nok og det beste, men ?
Expat Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Nei, bare gi mm, så øker det fint opp. Det er vanlig fra rundt 6uker eller senere at man går fra mange til ingen bæsjebleier, for alt blir absorbert. Kjempepraktisk på tur. Det kan gå 14 dager imellom, men da blir det moro når det kommer!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Er hun gammel? Jordmor sa til meg at jeg godt kunne gi litt kokt vann på kvelden om gullet var tørst. Det er godt for magen også. Hos oss ble det også litt forandring i bærsjen da han var ca 8 uker. Plutselig gikk det 3 dager før han fikk en skikkelig stooor bæsjebleie...en sånn med bæsj oppover ryggen:( og det skal visst være normalt, hvertfall på mm-babyer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå