Gå til innhold

April: Fy så skuffa og lei meg jeg ble nå...

Anbefalte innlegg

Vi skal i konf til fetteren min helga. Men nå sa pappa nettopp at onkelen min hadde sagt at han var redd for at Didrik skulle ta all oppmerksomhet fra komfirmanten, at han skulle forstryrre under middagen osv...

Jeg ble helt sjokka jeg, og mista all lyst til å dra dit! Skjønner ikke at det går an å si noe sånt en gang jeg!

Burde vel ta en telefon til de å høre om de virkelgi vil at vi skal komme, men må bare summe meg litt først...

Fortsetter under...

Fysj...ble sinna på dine veine jeg nå....Tror nesten jeg hadde ringt og sagt at hvis de ønsket det så kunne vi godt bli hjemme...... Samtidig hadde jeg nok sagt at uttalelsen ikke akkurat bidro til at dere følte dere velkomne..... Fysjom..... Sikkert lurt å roe seg litt først, ja..... Gjedler vel min reaksjon på dette også...

Dette hørtes helt rart ut.

Kan det være at faren din kan ha mistolket onkelen din? Kan jo være at han har ment å være ironisk også har det bare kommet helt feil ut? Voksne folk mener da ikke slikt. Til og med en konfirmant skjønner vel at et så lite barn ikke tar oppmerksomheten med hensikt!?!?!? Da er i såfall konfirmanten altfor bortskjemt og har godt av det...

Ville tatt en tlf jeg og snakket med onkelen min jeg og forhørt meg.

Uansett kos dere, og ha en fin helg : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...