Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, ja, jeg kjenner meg igjen her.... Jeg venter mitt tredje barn og det er kun min mellomste som er planlagt... hun ble unnfanget ved første forsøk. Denne gangen trodde vi at vi var kjempeforsiktige og fikk rett og slett sjokk når testen viste positivt resultat. Er selvfølgelig takknemlig for å være fruktbar, kjenner en del par som sliter. Jeg har en skrantende helse og det er det som gjør at vi følte at vi måtte se oss fornøyd etter to barn. Nå gleder vi oss til tredje barn og tenker positivt. Har et godt støtteapparat rundt oss som kan stille opp når det røyner på som verst.

(Men dette barnet var jammen heldig.... min mann ble sterilisert måneden etter at barnet ble unnfanget.... snakk om flaks!!!) Så nå tar vi ingen sjanser mer. Jeg elsker barn og hadde jeg vært helt frisk hadde det ikke vært noe problem å få flere, men vi må tenke på at vi skal kunne oppdra dem også, samt ha energi nok til dem alle.

Uansett, vi må nyte graviditeten!!!

Annonse

Nr en ble til på p sprøyte, nr to da førstmann var 3mnd og nå med nr tre på mini piller. Så, ingen av mine er planlagt, men hjertelig velkommene alle tre :o) Som min kjære farmor sa: Stakkars, du er akkurat som meg du. Tåler ikke å se ei mannetruse engang. Syns det var litt halv komisk kommentar :o)

Vi hadde snakket på at vi skulle prøve på nr tre fra neste vår av, sånn at de to vi har fra før rakk og bli 3 og 4 år. Kan visst ikke tenke tanken engang.

Annonse

Har ikke planlagt verken første eller andre graviditet.Første gang slutta jeg på p-piller og starta på Persona.Det tok mindre en tre mnd før jeg var gravid(ikke akkuratt prevansjonet for meg) Denne gang gikk jeg på mini-pille + jeg amma og hadde ikke fått tilbake mens..Så jeg har ikke store problem med å bli smellt på tjukka=)

Var på en måte planlagt men ikke planlagt også hihi:)

Vi hadde bestemt oss for å gå inn for prøving i april i år da fikk vi en baby fra jan 07 og utover( passet best sånn med økonomien), men det klaffa for oss allerede i januar nå er jeg 16 uker på vei. Rart hvordan ting plutselig kan endre seg. Begge er selfølgelig kjempe glad for den lille i magen gleder oss veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...