Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 som hele tiden legger inn innlegg med overskriften: Har jeg lagt på meg mye!?:-( seriøst--GET A LIFE! hvem bryr seg om dere legger på dere 5 eller 20 kg egent?! selvopptatte og spiseforstyrret hele gjengen! soory...men er drittlei og lese om vekt vekt og VEKT!!!!
-MtG- Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Vektøkning er jo faktisk noe som er veldig vesentlig i et svangerskap da. Ikke rart at veldig mange er opptatt av det, synes jeg.
simbamamma Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Det heter faktisk OVERFLADISKE.... Ingen tvinger deg til å lese noe som helst heller!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Det kan jeg godt skjønne, men det er jo ikke verre enn å ikke gå inn på de trådene? det er mange der ute som sliter med spise forstyrrelser , men også mange som rett og slett lurer på hvordan de ligger an i følge "normalen" det er jo ikke noe som er normalt i denne tilstanden .. men .. Hus spiseforstyrrelser sitter I HODET,,, det faktisk en sykdom ..' Bedre å få det ut her og få støtte for det enn å kanskje slanke seg unødvendig??? Det er jo i hvertfall ikke bra ...man kan til og med få tips.. Her inne kan vi heldigvis s\diskutere alt mulig , og det er jo også derfor det ofte står i overskriften , slik at ikke de som ikke VIL lese om det trenger å gå inn.. Men uansett.. Håper alle her inne får en fin dag:) Og en suuuper helg i sola;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå