Gå til innhold

Ny her med 2 i magen

kristin67

Anbefalte innlegg

Hei en liten presentasjon:

Jeg og min samboer er begge født i 67, vi har prøvd lenge å få barn, uten resultat. Vi bestemt oss da for å prøve IVF nå i mars, og vi lyktes på første forsøk. Var til UL denne uken og der kunne vi se 2 hjerter som banket. Må si vi fikk litt sjokk selv om vi var klar over at det kunne bli 2 ettersom 2 egg ble satt inn. Har bestemt meg for å ta vare på meg selv, og siden jeg også har vært veldig kvalm er jeg sykemeldt.

Fortsetter under...

Grattis med tvillinger:)Jeg nærmer meg nå slutten av svangerskapet med mine 2 gutter:)Termin 8 Juli så det skal bli deilig og få de ut og få fødselen overstått.De ligger enda i tverr og seteleie,så det skal bli spenende og se om de har tengt og snu seg snart:)Skal på ny ul på tirsdag..Men merker fortsatt hode til den ene under høyre bryst,så den ligger nok godt der enda..Lykke til med svangerskapet:)

Gratulerer!!

Det er ekstra kjekt når man virkelig ønsker seg barn. Vi ventet til alt lå til rette med utdannelse, hus og jobb, så det var stort når graviditeten kom rett etter vi hadde tenkt. Når vi fikk vite at det var 2 jenter var det veldig gledelig når tankene hadde sunket inn. Venter i juli/august. Jeg er født i 75.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...