Gå til innhold

Mars: Hvilken type prevansjon bruker dere?


rosa76

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke hva jeg skal velge, og trenger tips og deres erfaringer.

Takker masse for svar:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

med tanke på at vi skal ha en onge til innen 3 år bruker vi kondom,

vil ikke putte i meg noe mere hormon ting..

legen min anbefalte spiral, men vi fant ut at kondom er like så greit, da bestemmer vi selv akkurat når vi ønsker å begynne å prøve igjen oxo ;oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt på cerazette, p-piller med bare østrogen. Helt greit, men merker at det er hormoner igjen...Blødde litt første 2dagene. Ville valgt spiral om jeg hadde hatt råd, blir nok det over sommeren, da er det kun hormoner 'der nede'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også starta på cerazette... Har bare tatt 5 piller foreløpig så jeg merker ikke noe til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bruker foreløpig kondom vi... litt kjedelig;) men vil prøve på en babis til i løpet av to år, så da får det bli sånn... hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har satt inn kobberspiral jeg, veldig fornøyd med det, enda...;) Skal på sjekk imorra, om den sitter fint, og om trådene må klippes. Har hatt den i tre uker nå!

Jeg ville valgt det! Vi håper også å bli gravide igjen om 2-3 år, men syns det er altfor mye pes med kondom, og da kan det jo også skje før, uten at man vil...

Man kan jo likevel velge selv akkurat når man vil begynner å prøve igjen, det er jo bare å få tatt den ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har også hørt at kobberspiral er bra. En skrev at det er dyrt, men hva koster det da?

 

Var det forresten veldig vondt å få satt inn spiral?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha,samma her!

JM på etterkontroll maste om Cerazette , jeg sto på mitt ; avholdenhet er den beste prevensjon,hehe :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...

litt derfor jeg sa at kondom var tingen for oss også,

er liksom ikke som kaniner lengere nei...

 

hihi

 

stakkars gubbe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på sjekk nå, og den satt som den skulle...:) Jeg betalte 400 for den, syns ikke det er så ille!

Det var jo ikke super-deilig å sette den inn, hehe.. Men det var ikke det som var ømt, det var den derre dingsen de åpner opp med! Hadde gjort like "vondt" selv om jeg ikke hadde satt inn spiralen!

 

Jeg kan hvertall anbefale den! -selv om jeg ikke gleder meg til å ta den ut igjen.....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...