Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #1 Del Skrevet 5. mai 2006 Men kommer ALDRI til å gjøre det igjen. Dette skjedde FØR vi fikk barn, for 4 år siden. Var mye utro, pågikk i en periode forholdet var dårlig, ca. 1/ års tid. Angrer MYE, dette er jo ikke noe en kan tenke tilbake på som en glede...ikke kan jeg snakke med noen om det heller. Men gamle ekser, og slike en har rotet med før kan en fortelle til veninner og le av, men ikke når de en har vært med som UTRO. Er egentlig helt forferdelig.... Vet at viss jeg forteller så går han fra meg. Vi har to små barn. og aldri livet om jeg vil han skal forlate meg.... han er en fantastisk mann :-) Har prøvd å glemme alt jeg har gjort, men føler vel at sannheten kommer for en dag uansett.... uff... håper de jeg var med holder TETT!! Ikke lett, jeg angrer, men gjort er gjort. Vil leve med mannen min resten av livet, men får han vite det av meg nå raser alt sammen (skulle jeg vel ha tenkt på før ja...men gjort er gjort!). Så jeg har hemmeligheter INGEN får vite, har hatt sex med 5 menn i utroskap-helt forferdelig mot mannen min har jeg vært. Men etter vi fikk barn er jeg verdens snilleste pike. Verken flørter eller oppførere med uetisk ute på byn..... vil aldri aldri gjøre noe slikt igjen, elv om det desverre er slik at har en første vært utro er terskelen for å gjøre det igjen SVÆRT lav pga. en ahr gjort det før...en har allerede en hemmelighet for partneren, og en til skader ikke...... Men for meg handler det egentlig om FØR og ETTER vi fikk barn. Har ikke rørt, og heller ikke hatt lyst på andre enn MIN MANN etter fødselen..... skulle bare mangle. Han er den eneste mannen i mitt liv for resten av livet.... elsker han, så skulle så gjerne skrudd tiden tilbake og gjort ting annerledes..... Jeg er 30 år. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4966414-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 5. mai 2006 #2 Del Skrevet 5. mai 2006 Så er vel "straffen" din å måtte leve med vissheten alene, ikke plag mannen din med dette. Tough shit... Hold munn og se fremover... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4966414-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-4966427 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northernlights Skrevet 5. mai 2006 #3 Del Skrevet 5. mai 2006 Hemmelighet som ingen andre faar vite er det jo ikke, da. For de du laa med vet det jo. Og da er dere 6 stykker som vet akkurat DET. Skjeonner du har det vondt. Jeg mener det er paa plass med tilgivelse i saanne tilfeller, men den maa du da i saafall faa fra den du var utro mot, og det vil du jo ikke. Saa da maa du bare leve med dette, da. Ikke stort annet aa gjoere. Jeg har vaert den som har blitt bedratt, og ser derfor paa utrolskap med et annet syn enn mange andre, tror jeg. Hadde han kommet tidlig og bedt om tilgivelse, hadde vi fremdeles vaert gift. Han er far til mine 4 eldste barn. Men det tok 3 aar, og et barn han fikke med dama, foer jeg fikk vite det. Og da sier det seg selv at alt er oedelagt. Han er tilgitt. Han spurte meg om tilgivelse, men var tilgitt lenge foer. For min egen del. Bitterhet er ingen tjent med. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4966414-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-4966471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå