Kittekatt Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Heisann:-) Lurer på om noen av dere oktober jenter er studenter. Selv går jeg på HINT. Begynner å miste motivasjonen nå på slutten. Er trett og lei.
Morcheeba Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Ja det gjør jeg også...det er liksom nå alle sitter lange dager og nileser til eksamen. Jeg går bare med hodet i skyene. Samtidig har jeg kjempedårlig samvittighet hele tiden. Dumt... Men tenk...nå er det bare en måned til vi er ferdige og kan legge alt stresset på hylla!!! Klem
X_eNa*william-18*10 Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Heisann! Jeg går som Lærning nå jeg, litt vanskelig å hålde følle med alt da, og d blir veldig domt og må ta den lange pausen mitt i lærningetiden.. Men jeg overlever vell d
Marimari Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Heisann, Ja jeg er student på juridisk på Uio (3 avd). Hadde akkurat eksamen denne uken og har startet på hjemmeeksamen. Jobber fullt i tillegg. Så glad jeg er i kjempeform (17+3). Men som dere sier - telte litt på knappene da jeg skulle sette meg med bøkene. Men fant ut at ammetåke i nov ikke var noe særlig bedre
mammaentiltrulte Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 hei går på sykepleien i drammen. er 18 uker på vei nå, og fått begynnenden bekkenløsning. lengter etter å bli ferdig i praksis. bare fire uker igjen, men sliter veldig, håper jeg klarer å komme meg igjennom det.
Gjest Skrevet 7. mai 2006 #6 Skrevet 7. mai 2006 Hei Jeg har 'taken leave' for nå, det er ikke nok praktis plasser i Oslo for en jordmor student fra et annet land (som studerer gjennom en annen system), men det er greit Jeg trives å være hjem med min 2åring, og skal fortsette med studier neste år i australia. Bare ett år igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå