Gå til innhold

Oktober: Studenter


Kittekatt

Anbefalte innlegg

Heisann:-)

Lurer på om noen av dere oktober jenter er studenter. Selv går jeg på HINT. Begynner å miste motivasjonen nå på slutten. Er trett og lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det gjør jeg også...det er liksom nå alle sitter lange dager og nileser til eksamen. Jeg går bare med hodet i skyene. Samtidig har jeg kjempedårlig samvittighet hele tiden. Dumt...

 

Men tenk...nå er det bare en måned til vi er ferdige og kan legge alt stresset på hylla!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg går som Lærning nå jeg, litt vanskelig å hålde følle med alt da, og d blir veldig domt og må ta den lange pausen mitt i lærningetiden..

Men jeg overlever vell d ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Ja jeg er student på juridisk på Uio (3 avd). Hadde akkurat eksamen denne uken og har startet på hjemmeeksamen. Jobber fullt i tillegg. Så glad jeg er i kjempeform (17+3). Men som dere sier - telte litt på knappene da jeg skulle sette meg med bøkene. Men fant ut at ammetåke i nov ikke var noe særlig bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei går på sykepleien i drammen. er 18 uker på vei nå, og fått begynnenden bekkenløsning. lengter etter å bli ferdig i praksis. bare fire uker igjen, men sliter veldig, håper jeg klarer å komme meg igjennom det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg har 'taken leave' for nå, det er ikke nok praktis plasser i Oslo for en jordmor student fra et annet land (som studerer gjennom en annen system), men det er greit :) Jeg trives å være hjem med min 2åring, og skal fortsette med studier neste år i australia. Bare ett år igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...