Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har vi fått "dommen" etter hsg.. og hsg viser tette eggledere.. ikke en sjans for at vi klarer å bli gravide i det hele tatt på egen hånd.. Det var som å vinne i lotto..

Så nå er mannens sædkvalitet testet, og funnet over normalen!! Er overbevist om at microfiberboxer og sink har gjort susen!!

Kjempeflotte svømmere!! Og jeg har masse fine egg.. som ikke kommer ut av seg selv... men men nå er ihvertfall avgjørelsen tatt,. ivf...

Rart å tenke på at til høsten så kanskje jeg får et blått kryss??? hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4966159-oppdatering-etter-utredningen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Bula,

Så kjekt å høre da ! Ikke at du har tette eggledere, men at dere har gode muligheter pga friske egg og tipptoppers svømmere !

Sikkert utrolig godt å endelig få noen svar på hvorfor ting tar tid. En ting som har slått meg er at du må være en usedvanlig tålmodig sjel, tror jeg hadde klikket bananas hadde jeg måttet gå så lenge som du.

(har "bare" prøvd siden sept 04)

MAsse masse lykke til videre, nå vet du hva du har i vente om noen måneder og så kan du slappe av og kose deg resten av våren og sommeren.

Klemmer fra

Hei på deg!

Godt å høre at du endelig har fått en del svar og at planen framover er laget. Hvor er dere søkt inn til IVF?

Vi er søkt inn på Riksen og fikk brev i går om at det for tiden er 9mnd ventetid. I mellomtiden kan vi fortesette med to kurer til med pergo. Så vi har litt å holde på med i mellomtiden.

Ønsker deg uansett masse lykke til videre og kanskje du klarer å slappe av litt nå når du vet at hjelpen er på vei selvom det er en evighet å vente.

Hold oss oppdatert

Klem

Annonse

Blir spennende å høre når du får time til første innsetting. Lurte forresten på noe.....: I brevet vi fikk stod det " Avgjøreslen om hvorvidt behandling kan tilbys bygger på en vurdering av medisinske og psykososiale forhold. Legen kan innhente den informasjon som er nødvendig for å foreta en helhetsvurdering av paret"

Vet du hvordan disse legene vil innhente denne informasjonen ?

Hvem vil de evt kontakte ?

Heisann. Så bra at du har fått svar og at dere har så gode muligheter selv med tette eggledere. Vil bare ønske deg masse lykke til jeg. Håper du får full klaff på første ivf forsøket og at du snart får det blå krysset du også.

Stooor klem til deg og mannen!!!!!

Gjest Bjørnen Collargol

Så bra at de har funnet ut hvorfor dere ikke blir gravide da!

Når er det egentlig dere skal inn til IVF? Vi skal igang med IVF i september. Det vil si dersom vi ikke klarer det på egenhånd før det. Jeg har time til gyn til uka, men i dag har det kommet litt blod så da må jeg vel utsette timen tenker jeg. Håper å gå et par runder på pergo før den tid, er jo både billigere og litt mindre påkjenning enn IVF.....

Lykke til!

Klæm

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...