Gå til innhold

Hvor mange av dere fikk orgasme da dere ble gravide og hvor mange av dere hadde det ikke?

Anbefalte innlegg

Har hørt at orgasme øker sannsynligheten for å bli gravid og blir veldig glad for tilbakemeldinger både fra dere som fikk det og dere som ikke fikk det :)

Litt flau over over spørsmålet og holder meg anonym akkurat nå jeg....

Fortsetter under...

Begge gangene jeg har vært gravid. Først satt jeg oppå og fikk orgasme, så tok han meg som regel bakfra etterpå. Har alltid løpt på do rett etter sædavgang, har ALDRI lagt meg med rumpa høyt etterpå.

får orgasme hver gang vi ligger sammen jeg! vært gravid en gang. tror muskelsammentrekningene "hjelper" spermen litt hvis man kommer samtidig, men tror ikke det har så veldig stor betydning! har hørt at hvis han tar deg bakfra blir spermen "plassert" lengere inn, og veien for svømmerne blir litt kortere!

lykke til:)

Annonse

Sniker meg inn her selv om jeg ikke planlegger å bli gravid på en stund enda. Her kom vi samtidig for første gang på litt over 2 år og det resulterte da i lillegutt. Ikke noe å være flau over det vel HI.

Jeg får alltid orgasme når vi har sex, men de gangene jeg har blitt gravid har jeg vært ekstra kåt... som resulterer i mere væske for svømmerne da... har lurt litt på den sammenhengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...