Gå til innhold

Hvor mange av dere fikk orgasme da dere ble gravide og hvor mange av dere hadde det ikke?

Anbefalte innlegg

Har hørt at orgasme øker sannsynligheten for å bli gravid og blir veldig glad for tilbakemeldinger både fra dere som fikk det og dere som ikke fikk det :)

Litt flau over over spørsmålet og holder meg anonym akkurat nå jeg....

Fortsetter under...

Annonse

Husker ikke om jeg fikk det akkurat da, men pleier faktisk ikke få det så ofte.. Men en periode etter att vi fant ut at jeg var gravid fikk jeg det.. Og det var jo noe helt fantastisk må jeg bare få sagt, begynte og gråte og greier.. hehe... Men må bare få sagt att min mann er nok ikke noe dorligere elsker enn deres selv om jeg ikke får det hver gang, er jo fornøyd etter sammleie fordet jeg da... er bare noe som ikke ligger inne hos alle å få det hver gang.. snakker masse om dette i jente jengen og det er ikke mange der som får det ass....

eg fikk ikkje orgasme.... men eg visste at eg hadde eggløsning fordi eg blir veldi kåt da..... sånn har eg vært sia eg fikk regelmessi mens, og sånn har jeg også visst når jeg har eggløsning. Men nei, ingen orgasme...

Annonse

Til deg som sier du aldri har hatt orgasme i ditt 32 årige liv....Mener du da under samleie? eller har du aldri hatt det ved stimuli/mastrubering av klitoris heller? Mange som ikke oppnår orgasme bare ved samleie,men som må ha litt exstra hjelp ved å berøre klitoris samtidig,mange fine teknikker for å få det til... ;)

Anonym som lurer på hvorfor han er snill...

Jeg anser da meg som snill da jeg gir han orgasme...hvorfor kan jeg da ikke anse han som snill da jeg får?

Dessuten hender det at det tar opptil 30 min å gi meg en, mot de 5 min det tar å gi han en så han må nok jobbe litt mer enn meg :)

hehe ergo : han er snill...

Husker ikke. Men til dere som ikke har fått orgasme og som har lyst til å prøve å få, håper jeg dere har prøvd munnsex. Kun da jeg får orgasme, tok mange år i fast forhold før jeg fikk det. Så derfor vet jeg også at man kan være veldig fornøyd med sexlivet uten orgasme.

så lenge det går begge veier er det fint at dere anser dere som snille:-)synest bare det var litt rart siden mange brukte det ordet når han gir henne.... see?? uten sammenligning; det blir ofte brukt i samenheng med husarbeid her oxo,han er snill og en blir så stolt av han når han gjør noe så naturlig som å ta i et tak i huset.....syest det er greit med likestilling i senga samt i huset jeg da så sant det er noe begge vil oppnå da self hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...