Gå til innhold

Hvor mange av dere fikk orgasme da dere ble gravide og hvor mange av dere hadde det ikke?

Anbefalte innlegg

Har hørt at orgasme øker sannsynligheten for å bli gravid og blir veldig glad for tilbakemeldinger både fra dere som fikk det og dere som ikke fikk det :)

Litt flau over over spørsmålet og holder meg anonym akkurat nå jeg....

Fortsetter under...

Aldri hatt orgasme, men jeg har altså blitt gravid! Skjedde første måneden vi var prøvere, så sånn sett var vi heldige. Det at det er lettere å bli gravid når man er en av de heldige som får orgasme tror jeg hadde noe med å gjøre at et befrukta egg hadde lettere for å sette seg fast.

Jeg fikk en kjempegod orgasme! Både den orgasmen da jeg ble befruktet denne gangen, og med første barn har vært slike "superorgasmer", sånne som man nesten aldri opplever... (Har vel hatt et par så gode orgasmer ellers, når jeg har brukt prevensjon...). Jeg la meg ikke med bena høyt eller noe etterpå, men gikk og tisset - har for vane å gjøre det med en gang, da jeg har lett for å få uvi.

Annonse

Jeg hører til de som fikk....

Pleier stort sett alltid å få når vi setter igang. Denne gangen gikk det kjapt, men vi brukte mye lengre tid på å lage datteren vår - så det trenger nok ikke å ha så mye å si.

du sier du aldri har fått orgasme,mener du da i forbinnelse med samleie eller får du ikke ved stimuli ellers heller? Visst du det gjør,kan du jo oppnå begge deler ved å stimulere samtidig som du har samleie...

mange som må gjøre det slik.....;)

Gjest Lykkeliten2

he he.. jeg kom ikke av selve sex'en, men fikset det selv mens han var på do etterpå. Jeg hadde hørt at det kan gjøre det lettere for egget og sæden å møtes, så gav de en lten jumstart.. og lå forresten med bena høyt i 5 miutter etterpå. G

Annonse

jeg får normalt alltid orgasme når jeg har sex med kjærsten min,men et par ganger fikk jeg det ikke. og det var mestsannsynlig da jeg ble gravid. hadde prøvd å bli gravide i 4 år uten å lykkes.

Det var leenge siden sex og jeg hadde en serieorgasme da jeg ble gravid, altså 3 på rad ,minst hehe..

Har fundert veldig på at det er rart jeg ble gravid da,for jeg hadde egentlig ikke eggløsning da ut fra mine beregninger, men har lest i ettertid at krafige orgasmer kan utløse eggløsning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...