Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #1 Del Skrevet 5. mai 2006 Har hørt at orgasme øker sannsynligheten for å bli gravid og blir veldig glad for tilbakemeldinger både fra dere som fikk det og dere som ikke fikk det Litt flau over over spørsmålet og holder meg anonym akkurat nå jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #2 Del Skrevet 5. mai 2006 Hvem pokker er det som husker sånt??? Husk at jo mer du stresser desto vanskeligere er det å bli gravid! Blir litt provosret, jeg... Velger også å være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. mai 2006 #3 Del Skrevet 5. mai 2006 jeg blir ikke provosert, men mener at dette trenger du ikke tenke så mye på. greit nok at det øker fruktbarhetsslimet, men det er mange som ikke får orgasme og likevel blir gravid. Sædcellene vet retningen, så ikke tenk på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 5. mai 2006 #4 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg husker ikke, men som jeg tror jeg fikk det alle de få gangene jeg gjorde det den pp'en det klaffet. Men....det er flere som ikke har fått orgasme som har blitt gravide ) Og det er et uhyggelig høyt tall over kvinner som aldri har opplevd eller har sjelden. Så jeg tror ikke du må bekymre deg for mye ) Du blir nok gravid enten du ikke får det akkurat den ene gangen ;op Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #5 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei du andre anonym, ikke meningen å provosere Jeg er ikke spesielt stresset, er ikke derfor jeg hadde dette orgasme-spørsmålet. Tenkte bare å høre med dere som har blitt gravide (også spurt om det samme på 2. og 3. trimester) kanskje mest fordi jeg er nysgjerrig på en del "sannheter" som feks. dette med orgasmens betydning. Jeg vet ikke ikke så veldig mye om dette, men er kunnskapensøkende av natur, og tenkte at det var fint å høre om andres erfaringer. Hvis det er noen andre som vil svare, holder det med et ja eller et nei (trenger ingen utborderinger om fremgangsmåte altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøbaby Skrevet 5. mai 2006 #6 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg har IVF barn i magen og fikk definitift ingen orgasme når egg ble satt inn eller når det festet seg. Pleier å ha orgasme under samlei da....men, men Hvorfor skulle orgasme ha noe å si? Sammentrekningene hjelper sædcellene på svømmeturen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 5. mai 2006 #7 Del Skrevet 5. mai 2006 Ikke bry deg om det sure innlegget.... Er lov å spørre og så klart man lurer på utsagn. Har hørt det jeg også...og var litt stressa de gangene jeg ikke fikk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #8 Del Skrevet 5. mai 2006 Ikke noe problem med å svare på dette. Jeg var også nysjerrig på dette da jeg forsøkte og bli gravid (noe som tok litt tid)! Jeg hadde vel ikke orgasme noen av gangene vi hadde sex rundt EL. Det ble for mye pliktkjør til at det ble mulig for meg. Men jeg ble gravid alikevel jeg! =0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #9 Del Skrevet 5. mai 2006 Hovedinnlegger her: jeg vet ikke hvorfor det skulle ha noe å si, sikkert noe med at svømmerne "skyves" oppover eller no'. Jeg pleier bare å få orgasme ved egen hjelp, og tenkte at hvis det var slik at dette er til hjelp, er det verdt en "håndrekning" etter samleie (Misforstå meg rett; en orgasme er verdt noe i seg selv også uavhengig graviditet - men det er bare at ofte er jeg fornøyd med kosen uten orgasme og noen ganger er man rett og slett bare trøtt og vil sove:) Takk for svar og omtanke alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 5. mai 2006 #10 Del Skrevet 5. mai 2006 Det er krampene etter en orgasme som skal hjelpe svømmerne på vei...så da anbefales det at mannen får utløsning rett før kvinnen. Men det er ikke alltid så lett å time..... Det er så mye man skal gjøre for at det skal gå. Men da hadde det jo vært lettere å bli det - om det var de visse tingene som var svaret på problemet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meija Skrevet 5. mai 2006 #11 Del Skrevet 5. mai 2006 Ekke helt sikker jeg, men hørte fra ei venninne som også går gravid nå, og hu sa det hadde noe å gjøre med at fikk man oragsme så ble det lettere for sædcellene på en eller annen måte, men husker ikke nøyaktig hva hu sa.....Jeg fikk det, som jeg kan huske, ja.....Orgasme altså, hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-4.mai- Skrevet 5. mai 2006 #12 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg fikk orgasme ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
"spirevipp" Skrevet 5. mai 2006 #13 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg har vært gravid 2 ganger og fikk orgasme begge ganger:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå