Gå til innhold

DA havnet jeg her inne... og kommer nok til å bli her frem til høsten...

Anbefalte innlegg

Nå har vi fått "dommen" etter hsg.. og hsg viser tette eggledere.. ikke en sjans for at vi klarer å bli gravide i det hele tatt på egen hånd.. Det var som å vinne i lotto..

Så nå er mannens sædkvalitet testet og funnet over normalen!! Kjempeflotte svømmere!! Og jeg har masse fine egg.. som ikke kommer ut av seg selv... men men nå er ihvertfall avgjørelsen tatt,. ivf...

Rart å tenke på at til høsten så kanskje jeg får et blått kryss??? hehe

Vil samtidig takke dere aom har støttet meg meed gode råd her inne! Godt å vite at vi er flere i samme båt.. da blir ikke reisen mot babyverdenen så lang heller....

Fortsetter under...

Jeg grudde meg noe vannvittig.. og trodde aldri at jeg skulle tore å gjøre noe sånt.. Men takket være min fenomenale mann gjennom 13 år, så står vi på venteliste nå.. Det var ikke tvil en gang sa han ,, hehe ! Er så glad for at han bare sa JA! Dette gjør vi!

Dette blir spennende Bula!

Tanken om IVF trenger kanskje å modnes litt, men etterhvert er det absolutt ingen "nedtur" å innse at man trenger litt hjelp for å få en liten en... Slik har det i allefall vært for oss.

Nå priser vi oss lykkelig for at vi lever i 2006, og vi ser på IVF som en fantastisk mulighet!!!

Lykke til videre, dette går bra skal du se!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...