Gå til innhold

Jenta mi plages med løs mage, og luft ofte..Hva kan gjøres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ! Datteren min på snart 5 hadde slik løs avføring i flere måneder

( okt-feb). Jeg tror ikke hun hadde spesielt mye luft, men hadde veldig vondt i magen nesten hver dag. Vi sjekket både melke allergi og gluten intoleranse, og tok masse avføringsprøver. Vi fannt ingenting galt i det hele tatt. Hun ble bra helt av seg selv.

Tilslutt tok jeg kontakt med en såkalt dyretolker, som også kan snakke med mennesker, på telepatisk plan. Vi fannt ut at det gjaldt det følelsesmesige planet for henne, at det var noe i heimen hun reagerte på. Etter vi hadde snakket litt om det hjemme, jeg og min mann, ble hun bra en liten stund etterpå. Ca en mnd.

Jeg tror nok det var dette som var løsningen for oss, det trenger ikke være tilfelle hos dere.

Har du snakket med legen og sjekket slike ting som vi gjorde ?

Heisann du:)

ville nok tatt ett besøk hos fastlegen ja..

ikke sikkert det er noe i det hel tatt, men det er no verd å finne det ut..

matallergi\inntoleranse er jo ikke en umulighet her...

Hvordan er det med vekt og høyde?

Vekt og høyde er ok. Ca 100 cm og 16 kg. har vært til spesialist i dag nå, og hun sa det godt kunne være laktoseintolleranse, selv om testen ikke slo ut. Så vi skal prøve å begrense det nå, for se om det blir noen bedring. Etterhvert vurderer vi blodprøve ang cøliaki.

Hovedinnlegger

Datteren min har mye diare, vi sjekket henne for alt, men de fant bare ut at hun hadde fohøyet leverprøve, men den hadde allerede begynt å gå tilbake. Hun har fortsatt diare i perioder, derfor tror jeg det kan være noe følelsesmessig... Men det er også helt klart at hun får mer luft i magen av hvetemel og diare av melkeprod. selv om hun altså ikke er allergisk mot noe av dette.

stakkars liten..

Må bare si at cøliaki ikke finnes ut på en vanlig allergitest mot hvetemel,(siden det ikke er glutenallergi, mer en kronisk betennelse tilstand i tarmen forårsaket av gluten) det er en egen blodprøve som kan taes..(tar noen uker å få svar på).. (for å få stilt endlig diagnose må man ta gastroskopi, vevsprøve av tarmen)

Er det cøliaki det er snakk om, klarer ofte ikke tarmen å spalte laktosen så man får reaksjoner..(etter en stund på glutenfri diett tåler man melk igjen)..

Får ikke håpe barna deres har dette men vil no bare informere:) O det er jo som du sier at følelsesmessige tilstander kan slå seg på magen..

Håper no dere finner ut av det iallefall..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...