Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd de?har kjøpt en pakke nå,ser ut som de er litt tynnere slik at man kanskje må bytte litt oftere,men alikevel så er det nok noen kroner å hente der...erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest mphs
Skrevet

Jeg prøvde en pakke og syn de var helt ok. Hvis du vil spare penger og få gode bleier vil jeg annbefale coop sine egne bleier.

Skrevet

Vi bruker dem,er ganske gott fornøyd.

Skrevet

vi bruker også coop bleier, veksler mellom de og libero, og jeg merker ingen forskjell.

Skrevet

hva koster lidl bleiene i forhold til libero, og hva koster coop bleiene?

Vesla mi bruker 7-14kg libero bleier nå.

Skrevet

kjøpte lidl bleier i dag,4-9 kg og de var det 35 kroner for,da er det 56 bleier i pakka! altså 0,6 pr bleie ca.

libero koster vel ca 49 kr for 35bleier(midi)litt etter hvor man handler da... altså 1,4 pr bleie ca.

Skrevet

er du fornøyd med lidl bleier? Høres ut som om det er mye å spare.

Skrevet

Bruker Lidl bleier av og til, og synes de er like bra som pampers og libero. Problemet vårt nå er at det nesten er umulig å få på henne noe annet enn trusebleier og det har de ikke på lidl så vidt jeg vet?

Skrevet

Kjempe fornøyd med Lidl bleiene, for noen dager siden haddde snuppa en litt dårlig dag og sovnet i utmatelse og raseri rett før stelletid, tok da en avgjørelse på å legge henne uten å skifte bleie. Da vi tok av bleia 15 timer etter forrige bleie skift neste morgen var bleia veldig tung, men huden av helt tørr og fantes ikke noe som helst rød.

Skrevet

coop bleiene koster 39kr. -10kr bleierabatt hvis du er coop medlem. blir da 29kr. libero bleiene blir det jo bare 39 kr hvis du er coop medlem.

Skrevet

jo,men hvis man ser antall bleier som er i pakka,så blir det jo alikevel en bra forskjell...

Skrevet

Koster det bare 35 på Lidl? Da jeg kjøpte kostet det 50 kr. Er det kansje blitt billigere da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...