BIA* Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Jeg synes det er så rart å ha fri og bare stelle og stulle hjemme. Hva fyller dere dagene deres med?
Salsa Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Ehhmm.....Dr. Phil, Opera og sånn.....neida, prøver å få gjort litt fornuftige ting også, men alt er så tungt om dagen. Peser som en hval bare jeg går opp trappen til 2. etasje. Jeg sover dårlig om natten, så jeg prøver å ta igjen litt på morgenkvisten/formiddagen etter at eldstemann er sendt med pappa i barnehagen. En ting er positivt, da: det har aldri vært tommere i skittentøyskurven! Det er liksom den huslige aktiviteten som krever minst fysisk innsats, så maskinen går noen runder om dagen. Ellers så driver vi og bygger veranda, og gubben drar inn masse jord/grus hele tiden. Virker nesten bare tullete å drive og vaske. To timer etter er det like ille igjen. Også BIM'er jeg litt da...
Bolla og beinet... Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Blir en del bimming ja...litt tv,husarbeid,og venting på at beibien skal ville komme ut...En bytur i blandt når dagene blir lange hjemme også=)
Hame ble født Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 hei! Jeg gjøre mye hus arabide, rydder i skaper tatt ut sommer klær i går vasker og kaster . gå på tur en 2 ca hverdag, 15 dager til tremin
Kæmma og trultene Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 Neei, her går det mye i bimming, klesvask (helt enig - det er den letteste delen av husarbeidet hehe), rydding av skuffer og skap som skal brukes til bebissen, og litt turgåing. Og så er det middagslaging såklart, sambo er blitt veeldig bortskjemt med at den er ferdig hver dag når han kommer hjem hehe. Føles noen dager som en heeeelt meningsløst hverdag, men jeg vet at det blir mye å gjøre når bebissen er ute, så det er godt å ha denne siste tida til å bare surre og tenke på meg selv syns jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå