Gå til innhold

Stopp verden! Jeg vil av!!!!

Anbefalte innlegg

Hjelpes meg....nå er prosjekt tisse-på-pinne unnagjort(hva man kan finne på å bruke lunsjen til??)....og det gikk som jeg trodde : den var positiv!!!

Full av "mixed emotions" akkurat nå........skummelt dette her!!;o) Skrekkblandet fryd er vel ganske betegnende! Og fy! så kvalm jeg ble igjen!!!;o)

Vel....det ser ut som påsken har satt sine spor....og at jeg har termin ca. 08.01.07!! Uææææææ!!!!

Ojojoj......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4965521-stopp-verden-jeg-vil-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempegøy - gratulerer!!! Hva er dine symtomer? (bortsett fra kvalmen).

Jeg hadde også en fornemmelse av positiv test - og den ble positiv i det jeg tisset på pinnen andre gang! Har aldri gått over 26 dager og pleier å spotte (og det uteble).

Kjempeskummelt - og her sitter jeg på jobb og klarer IKKE å konsentrere meg!!!

Hvor gammel er du og hvor bor du? Barn fra tidligere?

37, Oslo, ingen barn fra tidligere :)

Annonse

Hei Tindra....og gratulerer enda en gang!!;o)

Symptomene mine har vært/er ømme pupper OG stikninger, metallsmak i munnen, at en del mat smaker "feil"....i tillegg til kvalmen, da!! Og at jeg har vært ekstra trøtt i det siste(det kom jeg på akkurat nå....ikke tenkt over det før)!!

Har hatt en slags merkelig følelse....eller fornemmelse, som du skriver.....om at noe hadde skjedd denne gangen, ja! Rart det der!?;o)

Fra januar til nå har jeg hatt litt rotete sykluser.....den forrige var på bare 21 dager.......så jeg begynte nesten å lure på om det var "tidlig" overgangsalder på meg.......men det var det tydeligvis ikke!;o) Har aldri gått over 28 dager, så når gårsdagen(dag 28) gikk.... og ikke noe skjedde, var jeg temmelig sikker FØR testen var tatt, egentlig!! Likevel så var det rart når ble positiv!! Arbeidsinnsatsen min var nok ikke så mye verdt fra lunsj og ut dagen! Tror mesteparten av det jeg gjorde bør dobbeltsjekkes!! Jaja.....jeg får "rydde" på mandag!!;o)

Oslo her og, 38, en sønn på 9 år.....som sannsynligvis akkurat IKKE rekker å fylle 10 før han blir storebror!!;o) (hvis alt går bra, da!)

Hjertelig takk for gratulasjoner alle sammen! Kjempehyggelig!;o)

Skal bruke helgen til å la det hele synke inn.......og venne meg til tanken! Selv om jeg kalte meg "prøver", så har jeg verken el-testet eller tempet.....og sex har vi hatt når lysten har vært der(og tiden, ikke minst!)......så det hele har vært meget avslappet!! "Skjer det, så skjer det", har vært innstillingen!! Derfor er det nesten som et lite "sjokk" å skulle begynne å forholde meg til en tilværelse som gravid!?! Skummelt og skremmende.......og spennende og gledelig!! Hehe....verden ER litt rar i dag!!;o)

Takk igjen!;o)

Vi satser på et kjempesmittsomt nettvirus, en hardtslående epidemi, og at alle kan tusle over på Gravid-moden alder i løpet av kort tid!

Har ikke vært av den ivrigste "skriveren" her inne, men jeg har lest masse, krysset mange fingre, og gledet meg med de det har klaffet for, og deppet med de det ikke har klaffet for, i ganske lang tid! Utrolig hvor engasjert man kan bli på andre fremmedes vegne?!;o)

Uansett.....lykke til alle sammen.......jeg fortsetter å "heie" og krysse fingre!! Jeg kommer til å fortsette å luske rundt her inne.....;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...