Gå til innhold

Jeg har en solhatt å anbefale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte solhatt til gutten min i går og er så fornøyd med den. Kjøpte den på Exit, og den er av merket "name-it" Den har øreklaffer, også har den en kjempelur strikk-sak i bakhalvdelen. Den strikken er så lur for da sitter lua kjempegodt, og den vil passe både nå og resten av sommeren.

Det er på grunn av den strikken jeg vil anbefale den :o), har ikke sett solhatter med det før.

Den kostet 49 kr og det er jo en fin pris syns jeg. Må jo legge til at den i tillegg er utrolig søt- kjempefin å se på.

Nå venter jeg bare på at gullet skal våkne av luren sin, så han kan spise seg god og mett før vi legger ut i verdens nyydeligste vær.

Kos dere med våren/sommeren jenter :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk takk :) Skal ut å se idag jeg også, men da går jeg rett til Exit!

Skrevet

Har de en Exit butikk i Trondheim?

Har enda ikke funnet en solhatt her i USA....Lett masse. Kun smaa baseball caps, og andre rariteter.

Skrevet

Vet ikke om de har exit i Trondheim, men "name it" merket selges i andre butikker også. Du kan jo sende en mail til forskjellige barnebutikker og spør om de fører det.

Skrevet

Gjorde et søk på gule sider :

Exit

Tinghuspl. 3, 7013 Trondheim 73 83 43 78

Skrevet

Takk for svar =)

Daa faar vi gaa en tur dit neste helg.Tenk, jeg kan si "neste helg" er jeg hjemme!

=)

Skrevet

Name it selges på exit på trondheim torg og på xy på byhaven ihvertfall, og helt sikkert andre steder også :)

Jeg skal stikke og se etter solhatt i morgen den dag, takk for anbefalingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...