ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Var på do nå og da var det litt blod på papiret. Ikke noe stor blødning med slim og greier (sorry detaljer altså, men regner dere som robuste..), kun litt vanlig blod. Så ut som jeg hadde tørka av et sår liksom. Er 14 dager til mens-termin idag og 24 til ul-termin. Hva ville dere gjort? Er det noe å ringe for? Takker for alle svar
lady hege Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Jeg opplevde samme for litt over en uke siden. Ingenting skjedd enda. Har termin 20 mai. Tror ikke er noe å bekymre seg over, hvis du ikke har smerter da.. Skader jo ikke å ringe hvis du ikke klarer å slappe av.
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2006 Ok. Er egentlig ikke bekymra, kjenner masse liv og har ikke vondt, litt menssmerter innimellom bare, men det har jeg hatt ei stund. Ser det litt an jeg, om det kommer mer ringer jeg nedover til føden og hører, skader jo ikke å få sjekka. Greit å høre at det er flere som har opplevd det hvertfall
Tess,mamma til 2:-) Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Jeg ville ringt og hørt med føden. I hvertfall om det er likt etter noen timer. Kan være så mye og mye kan ha innvirkning på barnet. Jeg hadde det likedan for noen måneder siden og da fant de et rom innvendig som var fylt med blod. Det var ikke farlig og de viste ikke hva det kom av men kom ikke mye blod ut, bare spor som at det var et sår bare...Alle blødninger, store som små skal sjekkes fikk jeg beskjed om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå