Gå til innhold

er det stor forskjell på slimproppen og når jordmor har strippa??

Anbefalte innlegg

var hos jordmor i går og hun strippa meg,hun sa det ville komme litt blødning,og i dag kom det jo det+ litt slim.lurer på om det er stor forskjell på slimproppen og etter jordmor har strippa deg?noen som har erfaring med dette?er 6 dager på overttid nå,vil babyen skal komme nåååå:o)

klem

Fortsetter under...

nææh er det det?følte ikke det var geleen men mer slimete(ææsj,ekkelt):o)var liksom så mye følte jeg...trur ikke ho hadde så mye gele heller,og den tørker eller blir evt tatt opp av kroppen.el hur?huff vanskelig å vite alt det her:o)

klem

Annonse

nei tar ikke nå bringebærgreier.har hørt og lest om det,men æ vet ikke helt æ...men trur nu det e like før nu anyway så vet ikke om det e nå vits å kjøpe det.vet du ka det koster forresten?lurer

Jeg ble strippet på tirsdag..og slimproppen gikk onsdag... kan ikke skjønne at det var noe annet..det var jo MASSE ekkelt slim..og det kom ikke før dagen etterpå liksom......har fortsatt å komme litt slim etterpå og....og sånn brun gugge..(sorry detaljene)....nå håper eg snart at den lille kommer ut.... selv om det er digg å kunne sitte å sole seg hele dagen og..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...