sussy Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Holder på å vaske til helga. Synes ting har blitt så mye tyngre bare de siste par dagene. Har to dager til termin. Må ta meg pauser stadig vekk og svetter av ingenting. Er det flere som sliter?
Babykilo Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Jeg syns det er værst å bøye seg. Derfor er gulvvask mareritt, blir helt svimmel og kortpusta. Så det delegerer jeg bort. Kan heller tørke støv og vaske badet og sånt...
Bolla og beinet... Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Ja og vaske nå er som og løpe 5mila eller noe,blir så grusomt sliten,tung pusta og fæl...Blir noen pauser underveis ja=)Synes og at og bøye seg ikke er nå særlig,er noe av det verste når man bedriver husarbeid...
Cammy1 Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Helt enig. Jeg har også to dager igjen, og får til stadighet kommentarer fra min bedre halvdel om at jeg er ekstremt tungpustet. Når 6 - åringen skal legge seg og man må opp og ned av sofaen ca 4 ganger, så tar det på, altså. Håper virkelig det skjer noe snart......
Manx -med Loppa & Klumpen Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 Du ser ikke meg vaske før om en 6 ukers tid, det er helt sikkert! Heldigvis er min bedre halvdel godt vant med å ordne opp i huset, he he.
Riha Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 Ah nå har jeg omsider satt meg ned. Har holdt på i flere timer, MEN jeg har fått hjelp av min kjære mor til å vaske så jeg liksom bare ryddet og slikt, men det er jammen tungt det også og så har jeg vasket badet. Har også fått ryddet opp og kastet en masse av den største sine leker, var bare kaos på rommet henens så nå er det så rent og ryddig overalt, unntatt vårt soverom da som står på trappene og skal bli pusset opp før bebissen kommer, jeg gleder meg. Været er jo hærlig dere:-) God helg alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå