Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp jeg har fått blemmer nedentil. Og de væsker men klør ikke. Er det kjønnsvorter?

Skrevet

vesker???? :S

Sikker på at det ikke er noe herpes da???

Herpes som munnsår begynner jo som blemmer... Og alle har herpes viruset i seg, noenfår det på munnen andre nedenti.... Tror du bør sjekke dette hos legen...

Skrevet

Må være herpes!!!!

Skrevet

Det er ihvertfall ikke vorter, det er ikke blemmer. Kan være herpes, men det bruker å være litt vondt. Du har ikke smurt deg med noe du reagerer på? Gnagsår fra trusekant e.l.?

Ville tatt en tur til lege å sjekket. Herpes kan behandles, men ikke helbredes helt. Vil somregel komme igjen, sånn som munnsår/forkjølelsessår som jo også er herpesvirus. Man bør være klar over om man har herpes før en fødsel, mener man må ta keisersnitt hvis man har utbrudd akkurat da, men er ikke helt sikker på dette.

Skrevet

Ja må sjekke dette ang keisersnitt.... For jeg har hatt herpes/forkjølelsesår på munnen i dette sv.skapet og man kan ikke ta noe for det...(når man er gravid, utenom kan man bruke en salve).

Må bare la det gå vekk av seg selv, så vet ikke om dem har noe som kan behandle det nedentil nå som du er gravid????

Men barnet kan jo bli smittet hvis du føder det mens du har dette, så sjekk med legen :)

Skrevet

Men de klør ikke, og herpes klør vell. Har smurt eg med masse salver så det kan rett og slett være en reaksjon. Håper jeg.

Skrevet

Nei herpes klør ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...