Gå til innhold

Svetter dere mer enn vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg svetter lite til vanlig, får aldri svetteringer og sånn, men nå synes jeg at jeg svetter mye mer enn normalt.. none andre med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke merket noe enda, men gruer meg til vi skal reise til Thailand for der vil jeg helst gå naken hehe... Klarer ikke å ha på meg bommuls t-shorte og helst ikke shorts, tror det blir kjole eller noe sånt.

Men har hørt at man kan svette mer når en er gravid, så det er ikke uvanlig.

Skrevet

Det står jo skrevet "overalt" at man svetter mer i svangerskapet fordi fosteret virker som en ovn som står på hele tiden. Jeg føler meg ikke noe mer varm nå enn før, men jeg svetter helt klart mye mer under armene - jeg merker det på lukta ;-D Så det nok noe i det, ja!! Helt normalt ;o)

Skrevet

Jeg har pleid å være frysepinn- men nå koker jeg!

Skrevet

Det er liksom ikke det at jeg føler at jeg koker, men jeg merker at jeg svetter mer under armene ja. Pleier jo aldri lukte svette av meg, men nå føler jeg at det gjør det.. er jo bare i 14. uke. Blir vel bare verre utover kan jeg tenke meg, når man kommer lenger i svangerskapet og når varmen kommer til sommern.. (liten forsmak på varmen i dag) Herregud så varmt det var i natt, fikk nesten fnatt jeg :) veldig uvant.

Skrevet

kliss bløtt overalt, svetter som en sil. og ennå har ikke sommeren begynt skikkelig.....

Skrevet

Helt enig med deg, føler meg som sagt ikke mer varm generelt, men svetter mye mer under armene fordét! Merkelig. Men tar det som en selvfølge at jeg helt sikkert blir mer og mer varm utover sommeren, både pga at jeg blir større og større, og at det blir vaaarmt. Kjenner det godt i dag ja, er jo sinnsykt varmt ute ;o) Men fantastisk!!!

Skrevet

Jepp. svetter masse mer enn vanlig. Tro hvordan sommeren blir, jeg får skikkelige hetetokter.... Gikk høygravid på sommer sist og skal gjøre det nå også....

Skrevet

Kjenner til det.. Var sånn når jeg gikk gravid sist også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...