Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For noen var det kanskje ikke planlagt, men for mange er det vel slik at det er det de ønsker i det store og hele bildet, selv om de blir sååå slitne. Og vi klager vel alle over selvvagte ting i ny og ne?

Jeg har tatt høyere utdanning selv om det spesielt i eksamensperiodene har vært slitsomt. Jeg har hatt jobber ved siden av studiene, selv om det har vært slitsomt. Og til tider har jeg helt sikkert klaget over begge deler.

Folk klager jo over å være slitne uansett, enten de har fire barn, ett barn eller ikke har barn (man klarer jo å ha for mye å gjøre uansett)... dette går jo i perioder.

Dette var sikkert ment som et provokativt innlegg, men jeg prøver å svare seriøst jeg:)

Annonse

Så barnløse mennesker som har det travelt har lov til å klage, men hvis noen har fire barn bør de ikke klage over å ha det travelt og være slitne?

For du påstår vel ikke at alle med 4 barn klager over å være slitne og har det så travelt?

gud så teit !! alle har vel lov til å si de er slitne, enten de har 1 eller 10 unger .. det trenger vel ikke å være barnas skyld at man er sliten ??? nei vet du hva, dette er det dummeste jeg noen gang har hørt !!!!!!

Ja, men de takker sikkert seg selv :) Barn er jo herlige!

Klart det er slitsomt, men det er det MYE som er.. jeg klagde sist da jeg hadde for tunge handleposer på vei hjem. Relativt selvforskyldt det óg..! ;)

Klag i vei folkens'! :)

Annonse

Kjenner folk uten barn som er slitne ogsaa, jeg. Folk som jobber doegnet rundt, paa arbeidsplasser fulle av andre slitne folk.Sliten kan man vaere enten man har barn eller ikke.

Jeg har 6 barn, og er veldig sliten til tider. Plager det deg?

Fakta er at jeg var mye mer sliten da jeg hadde 3 tette barn da jeg var 22, enn naa naar jeg har 6 barn fordelt paa 21 aar, og er nesten 40. Og naa jobber jeg i tillegg halv stilling nattevakt paa et travelt sykehus.

;o)

Hilsen

Sliten men ogsaa 6 ganger saa lykkelige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...