Gå til innhold

ting som er lurt å ha med i bagen til sykehuset?

Anbefalte innlegg

er riktignok andregangs men det er en stund siden så bare lurer på om noen har noen bra tips til hva jeg skal putte oppi bagen?

toalettsaker, klær til meg og litt til babyen, ammeinnlegg og ammebh skal med hvertfall...

husker at jeg skal sørge for at jeg har farris og cola i kjøleskapet så jeg kan dra med meg det, for på sykehuset får du saft ugg og gru det var ikke godt etter at jeg hadde kastet opp og sånn hvertfall!

Fortsetter under...

Hehe, kall meg forfengelig, men jeg må ha med Lypsyl og neglefil.. Tørre lepper og flisete negler er det verste jeg vet!!! (på meg selv altså..)

Har lest at en del anbefaler penn og papir, og kanskje noe lesestoff, kryssord eller håndarbeide? Er førstegangs, så jeg har egentlig ikke peiling.. ;oP

Det jeg virkelig savnet (og måtte få svigers til å løpe byen rundt for å skaffe i påsken) var noe til å få igang magen med, Laktulose, svisker o.l. Det er ganske vanlig at systemet stopper opp og med div brodering i underlivet gjør det ordentlig vondt å presse... På barselavdelinger har de kanskje dette, men på barsellhotell må man jo ha med det meste selv.

Annonse

Helt enig i det med lypsyl!!! Det er et "must" på sykehuset, tørr luft der. Kryssord, håndarbeid og lesestoff fikk jeg aldri bruk for. Er for det meste opptatt av den lille hjerteknuseren som ligger ved siden av deg :) Og når du endelig har litt tid for deg selv, syns jeg det var utrolig deilig å bare lukke øynene og SLAPPE AV!

Kom på et par ting til...

Kjekt å ha med et klesskift eller iallefall ei t-skjorte eller noe til pappa`n. Han skal jo også være ei stund på sykehuset (og blir sikkert både svett og varm..) og kjekt å ha mulighet til å overnatte første natta, særlig hvis fødselen er over sent på kvelden..og det vet man jo aldri..

Annonse

Engangskamera som kan ligge klart i bagen.

Selv om man har digitalkamera kan det hende man glemmer det i farta når man skal dra. Jeg vil heller ikke oppbevare det (digitalkamera) på sykehuset pga tyveri, så det får pappaen ta med seg frem og tilbake. Men da har man uansett et kamera til å knipse uforglemmelige øyeblikk med....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...