Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er snart 33 år og skal om ikke lenge ha mitt 1 ivf forsøk.

Lurer på om jeg er "litt gammel" og har dårligere sjangse for å lykkes?Har skjønt at de under 30 er i sin beste fruktbare år.

Tro om de sjekker meg med ultra før jeg starter på medisin,med tanke på min pcos.

Tenker på cyster og kommende medisin dosering.

Men hadde ingen cyster i februar og alt fint innvendig.

Lurer og lurer....

Fortsetter under...

Hei!

Vi hadde vårt første ICSI-forsøk nå i mars, og er i dag 8 uker på vei, så det er ikke umulig å få full klaff på første forsøk ved 33 år (både jeg og mannen er 33 år)

Legene på Riksen har ikke gitt uttrykk for at man ved 33 år er "over the top" i forhold til de under 30, tror det er veldig individuelt.

Vår diagnose er uforklarlig barnløse, og diagnosen har ofte en sammenheng med hvor stor sjansen for å lykkes pr forsøk er.

Dersom du tenker mye på dette foreslår jeg at du tar kontakt med det sykehuset eller klinikken du skal få hjelp fra og spør der. På Riksen er de i alle fall veldig kjappe med å svare på spørsmål per e-post.

Lykke til!

Hei Chaisy!

For oss klaffet det på første forsøk.Vi hadde vårt første forsøk i mai 2003,og det resulterte i 1 sønn. Jeg var da 32 år. Det kommer vel ann på hva slags diagnoser en har. Vi er uforklarlig barnløse. Det er vel over 35 år sjansene begynner å bli dårligere for å lykkes. Så hold motet oppe.Dette går så bra.Lykke til.

Klem

Hei du! Du har store sjanser for å bli gravid. Du er "ung" ennå. Det fikk jeg klar melding om fra min lege på St.olav. Jeg var 32 år da jeg begynte med hormonbehandling. Vi greide det på første ICSI forsøk som resulterte i vår nydelige datter på 14 måneder. Men legen sa også at vi måtte ikke vente for lenge til evt.søskenforsøk,pga at den biologiske klokka tikker avgårde.Så vi skal i gang med søskenforsøk om ikke alt for lenge.Nå er jeg blitt 34 år...og er fortsatt "ung":)

Lykke til!!

Hei jeg er 32 snart 33år, og har blitt gravid på 2 av 2 ivf forsøk, selv har jeg pco og endo.. har oxo vært plaget med masse cyster som jeg har mått operere bort, men har alikevel blitt gravid til tross for mange år slit, har jeg fått 2 nydelige jenter med ivf.. så det er helt klart håp.. masse lykke til!! =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...