Gå til innhold

Bekymret .... Igjen!!!!

hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 15+5 idag (muligens 15+3), og syntes ikke at jeg har noe særlig mage (bortsett fra det som er der fra før). Ikke har jeg kjent bevegelser heller. Hjelp.. tenk om noe er galt!!!! Hørte hjertelyd senest igår da men.. (har BAbywatcher). Men tenk om den ikke utvikler seg som den skal, og vokser tilstrekkelig.. Huff.. at jeg ALLTID skal finne noe å bekymre meg for.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som ikke kjenner bevegelser før de er i uke 18.. Jeg er 16+1, og kjente kun en liten boble når jeg var i uke 14.. siden har jeg ikke kjent noe..

Og er mange som ikke får mage så tidlig heller =)

Så bare slapp av :) Gled deg over den lille i magen, alt er nok helt perfekt med den!

Stor klem

Skrevet

Hei.. Jeg er også sånn som bekymrer meg litt. Jeg er i uke 17 og ikke kjent bevegelse. Ikke fått noe særlig mage utenom det jeg hadde fra før. Ikke lagt på meg noe i kilo heller, så det bekymrer meg litt. Men har vært på innvendig ultralyd og hørt hjertelyd hos jordmor, og de sa alt var normalt. Så klamrer meg til det.Vi er så forskjellig. Det går sikkert fint:)

Lykke til videre!!

Klemz

Skrevet

Jeg vet såå godt hvirdan dere har det! Men en ting kan jeg bare si: Ta det helt med ro! Sånn var jeg også når jeg var rundt 15 uker på vei.

Nå er jeg i uke 26 så nå kjenner jeg liv hver dag, men før jeg gjorde det var alt helt j**lig synes jeg. Gikk konstant og bekymret meg og tenkte at noe var galt. Nå jeg kom inn for å ta ordinær ul var jeg helt svett og likblek for jeg trodde det var noe galt.

Det var forresten etter ul at jeg begynte å kjenne noe særlig liv for første gang...Jeg vet det er vanskelig å ikke bekymre seg, men at man gjør det er jo et godt tegn på at man gjerne vil ha barnet og at man bryr seg om det.

Dere får ha lykke til fremover og alt går nok bra. Dere har så mye fint i vente!

Skrevet

Var også bekymret mellom uke 14 og Ultralyd. Var litt uvirkelig at jeg kunne være gravid med så lite symptomer og ingen spark. Alt var bra med babyen selvfølgelig. Men jeg grudde meg veldig til den første UL, så jeg vet hvordan du har det tror jeg :-) Lykke til ihvertfall.

Skrevet

Samme er det her også, men siden jeg har vært gravid før, så er jeg ikke beskymret, for jeg kjenner absolutt ingenting til graviditeten, men jeg lover deg at en dag så kjenner du det første sparket og mot slutten så vil du bare få det overstått, for det blir tungt mot slutten, så nyt det nå mens du kan før du får en gedigen mage ;o)

Skrevet

Been there, done that hamster1…..

Enig med deg, alltid er det noe å bekymre seg for! Men det du beskriver har utrolig mange andre opplevd og det går bra med stort sett alle! Så man må bare prøve å senke skuldrene å tenke at det helst vil gå bra. Vanskelig, det vet jeg, men det er jo bare du som kan hindre deg selv i å være konstant bekymret.

Og før du vet ordet av det sitter du plutselig med handa på magen med et stort glis rundt munnen.....du kjenner den lille reka som spreller!!

:-)

Skrevet

ingen mage før rundt uke 22 her, så det trenger du ike bekymre deg for. men jeg kjenner meg godt igjen. jeg har kjent liv fra slutten av uke 12, men likevel vr\er jeg stadig bekymret for at ting ikke skal gå bra. men det gjør det nok:) 27+6 i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...