Gå til innhold

God helg alle sammen. Det er sommer over hele landet i dag! Jippi!

Anbefalte innlegg

Jeg er tilbake etter en liten pause. Jeg måtte bare styre tankene vekk fra dette babylagings-prosjektet en stund. Pausen sammenfalt med at TR kom på besøk, ikke helt tilfeldig, kanskje.. Motivasjonen under mensen er jo ikke like stor. Dessuten blir Det ikke noe baby-laging denne pp siden jeg skal til laparaskopi på onsdag, noe som er utrolig deilig!!

Det er helg, jeg skal for en gangs skyld ut i morgen, det er fint vær, jeg har funnet frem sommerklærne, jeg trener nesten hver dag, jeg går lange turer med min elskede hund- nevnte jeg at det er helg og fint vær? Det er helg og fint vær!!!! Tjohoooo!

Hva skal dere i helgen, jenter?

Stor klem fra meg*smiler masse*

Fortsetter under...

HERLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blir sikkelig ``glad`` etter å ha lest innlegge ditt... det er så SANT det er så pent vær,deilig er det !!!!!!!!!!

jeg og er ute og går tur så si hver dag med venninen min er sååååå godt å trekke frisk og sommerlig luft :))))))))))))))))))))))))

Imorn skal jeg i 30års-dag det blir gøy !!!!!!

Så idag må jeg ut å shoppe litt ......:)))))))

ha en flott helg snuppa og sender deg masse klemmer :))))

Hehe, jeg skal også i 30-års-lag i morgen, så jeg skal shoppe litt bittelitte granne etterpå selv. Må i hvert fall ha et par nye sko+en topp. Må ikke, men må allikevel*glis*.

Jeg skal kjøpe hvitvin også, legge den i kjøleskapet i dag, og så kose meg med jordbær og hvitvin på verandaen før jeg drar i morgen.

Nå har jeg vært ute med hunden min på tur til butikken og kjøpt aviser og solkrem- jeg gleder meg til å kjenne solkrem-lukten igjen. Ahhhh :o) Finnes det noe bedre en denne årstiden for en stakkars sollystrengende kropp? Stor, stor klem tilbake:)

Nydelig helg ja!! Jeg har så lyst å sette mg ute og drikke hvitvin, men hade el inatt og hare bestemt meg for å ikke drikke mellom el og ikm (prøve noe nytt og se om det funker). Har såååååå lyst på. Håper det er verdt det og at jeg er gravid! Nyter farris med sitron istedet...nammis :-) Ellers så slaøl jeg tilbringe helgen foran dataen og skrive ferdig eksamens oppgaven min. Har som mål å bli ferdig mandag.

God helg da jenter!!! Ting blir så mye bedre i solen!

Så bra at du har det så bra! Var det gøy ute på fest i går?

Sola gjør virkelig underverker her også. Jeg har fått så mye energi og er så utrolig mye lettere til sinns! Nå skal jeg ut og luke i hagen.

Kos deg videre med med pausen og sola!

Klem fra

Det var veldig, veldig deilig å drikke litt vin igjen (men det ble litt mer enn bare litt, hehe), jeg har ikke vært ute siden januar og har nesten sluttet å drikke. Har vært så oppslukt av å lage baby! Det var gøy ute, men jeg dro hjem tidlig, det holdt liksom når klokka var 01. Det er så rart altså, jeg er så forandret det siste året. I går var jeg litt slapp og lå bare ute og solte meg og drakk brus:) Det er godt å høre at du har det bra. Sommer hjelper for de fleste, tror jeg.

Klem,

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...