Gå til innhold

Oktober: Kjenner dere liv?


Nicita73

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag i uke 19,har fortsatt ikke kjent liv, dette er min første. Når kjente dere førstegangsmødre liv første gang?

Ønsker dere alle en god helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå 16+1.. Kjente en liten luftboble når jeg var 13+4 mener jeg det var.. Siden har jeg ikke merket noe.. Nå prøver jeg å kjenne ekstra godt etter siden det nærmer seg tiden for å kjenne bevegelser

 

Ha en super helg, håper du har like fint vær som meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr. 1 så var det omtrent i uke 19 tror jeg.. Nå er jeg 15+5 med nr. 2 og har ikke kjent noe ennå iallefall :-(((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med min tredje og denne gangen kjente jeg liv i uke 12. Men det er visst veldig tidlig, så det er ikke noe å bekymre seg over dersom du ennå ikke har kjent noe. Legen min var på tirsdag overrrasket over at jeg kunne kjenne liv allerede nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente liv i uke 15, akkurat som lemus helt nederst på magen. Kjente det også i går kveld, spurte jm om det var babyen og da sa hun ja. Herlig følelse. Jeg er nå i uke 16 (15+5) Jeg er førstegangs da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr en kjente jeg ikke noe før rundt uke 20, men jeg er litt "trinn" og da hender det at det tar litt lenger tid før mann kjenner noe fikk jeg beskjed om.

 

Med nr to kjente jeg liv rundt uke 14 og nå med nr tre var det mellom uke 14 og 15 en gang. Er nå akkurat 19uker, kjenner liv hver dag men ikke sånn kjempe masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nr 1 kjente jeg liv i uke 17 - 18. Denne gangen omtrent på samme tid, men ikke mye foreløpig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet faktisk ikke om det er ungen j har kjent tidligere j er i 18 uka nå så venter like spendt som deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent liv kvar dag denne uka, er 17 + 6 i dag. Begynte vell så smått å kjenne det så vidt i uke 15 - 16. Men nå kjenner eg det tydelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjendt mye liv nå i det siste. er 18 uker på vei, var nett på ul og da fikk jeg vite at morkaken ligger fremme så det er vanskligere å kjenne noe.. sikkert derfor jeg bare kjenne liv nede til høgre på magen min.. men gud så gøy!! :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann merket jeg ingenting før rundt uke 20, mens jeg nå med nr 2, kjente liv rundt 12-13. Er nå 18, og kjenner liv hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på hva det er jeg kjenner jeg.

Jeg føler jeg har leamus i magen, men er dette babyen da? Har den krampe da eller? :-/

Kjente også et dunk nede på venstre siden i går når jeg hadde lagt meg. Men er så usikker, siden morkaka ligger forran har jeg innstillt meg på at jeg må nok vente litt lenger enn de fleste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, sist jeg var gravid (første) kjente jeg liv første gang da jeg var 18+noe. Har notert at jeg kjente liv nesten hver dag fra uke 19+. Skrev også ned når jeg var på ul da (ordinær) at jeg syns det var så rart å se babyen sprelle så mye, og så ikke kjenne noenting. Denne gangen kjente jeg det veldig godt da vi var på ul og babyen rørte på seg.

 

 

Nå er jeg 18+5 og kjenner liv hver dag. kjente det første gang for flere uker siden, men nå vet jeg jo liksom hvordan det føles da. fremdeles er det ganske svakt, så jeg skjønner godt at førstegangs ikke kjenner det så godt. jeg kjenner det best om kvelden når jeg legger meg, og når jeg ligger på ryggen og er helt rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 17+4 og tror jeg kjente liv for noen uker siden for første gang. Som en boble som sprekker og litt killing etterpå. Har hatt det 3-4 ganger.. Kjempestas! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 17+3 da jeg virkelig kjente spark. Kjenner nå spark hele tiden, og er 18+0 idag! Før har jeg kjent litt bevegelser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg kjente bobling første gangen i uke 17 og nå i mitt 2.sv skap har jeg kjent bobling siden 14 uker på vei. Er nå i uke 18 og kjenner bittesmå spark faktisk hver dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...