Gå til innhold

Aaaaaaaa som jeg gleder meg til å gå ut i dag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ååååååååååh jeg også skal angripe verden i dag. jeg skal frese rundt med den vogna. Det skal røyke i asfalten etter mor og datter. Noen ganger er det bare perfekt å leeeeeeeeeeeeeeve. Alt er bare vakkert og jeg elsker gullet mitt sånn. Føler meg så utrolig heldig som har fått blitt mamma til ei sånn ei herlig tulle. Også gjør det meg så glad å "snakke" og få råd av sånn kjempekjekke mennesker her inne på din baby. Det betyr så mye for meg i en hverdag hvor en er i tvil og lurer på ting og tang. Så takk alle dere mamser (og papser for alt det jeg vet:)).

Helt enig. Utrlig glad for at jeg har oppdaget denne siden. Har stilt mange spørsmål her inne og fått enda flere gode svar tilbake. Slipper liksom å pønske ut alt alene.

Ja, la oss lage en ny betydning av ordtaket "å svi gummi" =OD

Ha en strålende dag i solen alle sammen

Oh yeah. Jeg er helt med deg der. Det er så herlig nå, bare rusle ut og kjenne varmen og ikke pakke på begge to mye klær. Jeg har virkelig fått uteånden over meg, skulle ha klippet hekk, ryddet i blomsterbedene, vasket begge terassene og ja, jeg har bare lyst å være ute nå. Det er sånn herlig tid vi går i møte nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...