Gjest Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 I dag regner jeg med at alle her inne har fått ett nyyyydelig vær som må nyyyytes!! Dere som må sitte inne på jobb får planlegge å kose dere etterpå =) Jeg skal snart ut og vaske terassen og terassemøblene, og så skal jeg male litt på garasjen. Skal i alle fall bare være ute i dag, og kose meg =) Det er meldt fint vær i hele helgen også, så vær snill mot dere selv og nyt det!! Goooood helg alle sammen! Klem
Dingeling Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 gudd mårnings til deg oxo. . kl.815 sto jeg med hodet ned og ræva opp og røsket i jordbær-plantene i hagen. .HURRA! N O T ! Så nå skal jeg ta fatt støvsugern ,gå noen runder med den,og avrunde med å vaske badet.. men DA er jeg på tur ut i solstolen og der akter jeg å være til lillemor skal hentes på skolen. når nå d måtte bli. .hehe! jeg har jobbehelg så jeg akter såvist ikke å slite meg ut for jeg skal på jobb. .selv om nattjobbing er ganske greit da. . HA EN SUPER-DUPER HELG OG HUSK Å VARME "EGGENE" I SOLEN..;-) SOLKLEM FRA
Gjest Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Hei ia69 ! Ja nå er det kveld, etter en deilig dag med sol og varme! jeg har også malt i dag og ryddet ute. Jeg synes det er flott å se at så mange har fått spirer i det siste, rene rushet, men hjelp jeg blir litt (eller enda mere...) deppa også jeg da. Skal det aldri bli min tur?....tenker du sånn ia ? Det er ikke slemt ment, for jeg blir virkelig glad for dem, men det føles så sårt også for jeg vil også. Å jeg vet så vel at mine sjanser er så små.... Hulk, hulk
Gjest Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Jo horatio, jeg blir kjempemisunnelig!!!! Føler også at det aldri vil bli min tur (selv om jeg ikke har noe å klage på enda når det gjelder tidsaspektet..) Men er selvfølgelig også glad på vegne av de som nå er så heldige! Unner dem det virkelig =) Skulle bare ønske at vi andre her fulgte hakk i hel! Får håpe det har skikkelig dominoeffekt dette her... Det sto jo så stille her inne veldig lenge syns jeg... så nå er det så hyggelig å se DEN lista med gravide vi har fått siste måneden =) Både du og jeg skal få til dette til slutt!!! Ikke sant!!?
Gjest Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 Joa, det er jo målsettningen! Det er positivt at det skjer noe ja. Vi får bare dra inn alt vi kan av sol og varme, kanskje det hjelper. Vi har oljet utemøbler og vasket verandaen i dag. Etterpå skal vi grille. Deilig med vår. Vi må bare nyte det, selv om tunge tanker kommer og går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå