Gå til innhold

føden eller storken, fikk dere velge? når dere kom eller på søknad?

Anbefalte innlegg

For tre år siden kom vi på fellesmottaket og ble vist opp på føden. Var aldri noe spørsmål om hvilke avd vi ville på. Hadde jordmora meldt inn dette på forhånd? syns det er så rart nå i ettertid, hadde jeg ingen stemmerett? var jo frisk og fin, ganske tjukk, 98 kg, og framliggende morkake. kan det ha hatt noe å si? Vil så gjerne på storken denne gang..

Fortsetter under...

Da jeg kom på fellesmottaket for tre år siden, sa jeg bare at jeg ville på føden. Husker ikke om de spurte meg en gang.. Fikk beskjed om at jeg fikk komme inn der hvis det var noe ledig, og det var det heldigvis :) De har jo ikke plass til så mange på storken, så kan jo være det var derfor dere ikke fikk noe valg..

Kommer til å si at jeg vil på storken denne gangen og, uansett om de spør eller ikke ;)

Har ikke født der selv, men de jeg kjenner som har vært der, sier du velger det når du kommer, eller ringer. Det kommer vel an på sine egne ønsker, og om du føder mye før termin, om alt er ok el.l. Kanskje det var den morkaken din som gjorde at du måtte på føden sist gang? Høres ikke usannsynlig ut...

Hei, I utgangspunktet så spør de hvor du vil når du ringer innl. Jeg ville gjerne på føden, men der var det fullt så jeg havnet på Storken. Hadde en forferdelig vondt fødsel og skulle ønske jeg hadde fått muligheten til epidural på føden. Når det er sagt så var både jordmoren og Shtorken fantastisk, og det var godt å være der etterpå. Jeg skal snart føde igjen, og selv om jeg ikke kan skryte nok av Storken er jeg veldig usikker på om jeg vil dit igjen. Orker ikke tanken på tilsvarende smerter en gang til. Men så blir det jo sagt at 2.gangs-fødende føder lettere.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...