Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synes det er forferdelig vanskelig å vite hva jeg skal ta på babyen nå som det ble bråvarmt. Varmen kom for brått på meg rett og slett.

I går føltes det nesten "galt" og ha babyen på 4 mnd. ute uten lue i, uten vottene ,ute jakke og uten dyne i vogna.

Burde nok hatt en lue, men hadde bare den vi har brukt i hele vinter og mente at det var bedre uten enn med den tykke.

De fleste buksene hans er også foret. Strømpebukser har vi ikke. I dag blir det en tur på senteret for å kjøpe sånn tynn "hjelm" og kanskje en bukse eller to som er tynn.

Hva kler dere babyene i nå som det er varmt?

Jeg bor i Oslo. Og på det meste var det nok godt over 20 grader i går.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4963136-kle-p%C3%A5-baby-n%C3%A5-i-varmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag blir det body og tynn bukse, sokker og en tynn sommerlue/kyse :)

Samme i går forøvrig...men da hadde vi strømpebukser på i tillegg. Tror vi dropper det i dag, så får jeg heller ta med et ekstra lite teppe. Om det mot fomodning skulle bli kaldt... (var 17 grader klokka 7 i morges!)

Er så heldig å ha arvet endel klær fra lillemors kusine, og deriblant noen litt tynnere vår/sommerbukser. Vi hadde også mest tykkere jeanstype-bukser, som var foret...*svett*

Jenta mi er også ca 4 mnd :)

Jeg har en jente på to mnd å det er vanskelig å vite hva som er ok nå i varmen.-

jeg har lammeskinn i bunnen på vogna,strømpebukse og body+en tynn bomullslue,over henne har jeg dyne.

vi bor også i oslo,da vi var ute i går var dette akkurat passe,problemet er bare at sola skinner ned på henne i vogna av å til å hun vil helst ligge å se på meg så da er det vanskelig å legge noe over som dekker for sola.

bør jeg bruke solfaktor i ansiktet hennes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...