Mammaen til Kevin Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Har termin 16.06.06. Hva skal jeg ha i dypvognen om sommeren? Laken, sommerdyne... Noen som har noen anbefalinger?
julibaby2 Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 jeg hadde saueskinnsteppe og et merinopledd fra nøstebarn til min gutt sommeren 2004. På de varmeste dagene lå han i bare bleien på sauskinnsteppe.
frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Jeg skal også ha saueskinn i bunnen, og dyne eller teppe over, alt etter som temperaturen. Er av den gammeldagse typen som liker dyne i vogn, jeg da =)
mammmamia ** Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Skinnfell under og bare en tynn dyne eller teppe over... Ikke sikkert du trenger noe oppå barnet heller, dypvognen er jo så lun og god..:-) DEILIG!
Gjest Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 Jeg har kjøpt lammeskinn som jeg skal ha oppi, og søsteren min skal strikke et lappeteppe i deilig supermykt babygarn som jeg tenkte å legge over han ). Jeg vet at flere av mine venninner bruker helsetepper på sommeren siden de puster bedre enn mange andre pledd/tepper. Men som det er nevnt her før, så er det ikke sikkert man trenger noe særlig over )
Nina og lille Amalie :o) Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 vi brukte bare helseteppe over vi på sommeren, for jenta vår var så varm at hun ble bare klam og svett av dyne.. denne gang har jeg lyst til å kjøpe sånn lammeskinn for det ser jo så deilig ut og ingenting regulerer varmen bedre enn ull sies det så da blir det vel skinn under og helseteppe eller babyullpledd over.
Tulle06ogPrins10 Skrevet 5. mai 2006 #7 Skrevet 5. mai 2006 Så bra at du spurte om det. Jeg lurte nemelig på det samme
~Endorfina~ Skrevet 5. mai 2006 #8 Skrevet 5. mai 2006 Er det ikke litt varmt med lammskinn i bunnen? Jeg tenkte bare å bruke et laken på den madrassen som er i vognen og dyne over. Må kanskje kjøpe noe tykkere&varmere jeg også da...
lady hege Skrevet 5. mai 2006 #9 Skrevet 5. mai 2006 Jeg annbefaler bare et laken i bunn, og dyne over. Prøvde med lammeskinn til min første, men det ble altfor varmt. Han ble faktisk overopphetet, farlig, farlig. Kan heller bruke det på kaldere dager. På skikkelige varme dager droppet jeg dyna også. La bare et helseteppe over.
Gjest Skrevet 5. mai 2006 #10 Skrevet 5. mai 2006 Lammeskinn er visstnok varmende om vinteren og kjølende om sommeren - pluss at det transporterer bort fuktighet slik at babyen ikke blir klam. Jeg har ihvertfall kjøpt ett, så får jeg prøve det og se )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå