Gå til innhold

Iselin 79, jeg er GRAVID!!!


Skjønnere enn skjønnest

Anbefalte innlegg

Husker du meg fra noen dager siden.....? Joda, jeg er gravid!!!! Kan nesten ikke tro det. Min første prøveperiode noensinne!!! Jeg er jo i midten av tredveårene og belaget meg på mange prøveperioder. Men vet nå at jeg er veldig heldig. Mine symptomer som jeg har hatt siden unnfangelsen var IKKE innbildning! Kroppen min var jo helt annerledes, det måtte jo være noe!

 

Er i lykkerus......og får nok ikke gjort stort i dag.... :o))!!!

 

Herregud...kan nesten ikke tro det......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer saa mye!!! Husker du svarte paa mitt innleeg her for noen dager siden, om at det stikker i magen osv. Saa fantastisk at du VAR gravid da! Selv fikk jeg en negativ test en dag för ikm. (hadde ikm paa mandag). men mensen har värt forsinket för, saa det er ikke noe stort. Ellers har jeg ikke noe symptomer, kanskje litt rar fölelse i magen, og blir aldri mett liksom! Föler meg generelt sliten ogsaa, men det kan vel skyldes tett nese. Skal teste igjen neste uke, hvis tr ikke kommer da.

Masse masse lykke til videre!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mirr!

 

Jeg husker deg. Vi har jo hatt/har helt identiske symptomer, så du kan være gravid! Jeg testet første gang 1-2 dager etter forventet mensen og fikk negativt!!!!! Testet igjen 5 dager senere og fikk POSITIVT!

 

Så fatt håp!!!!! Noen av oss produserer hcg hormon senere enn andre. Håper at du er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi faar se :) holder deg oppdatert!

er egentlig ikke en "pröver" jeg da, men har selvfölgelig ingenting mot en liten.

du ga meg skikkelig haap naa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud, så DØDSBRA!!!! :) Gikk inn her nettop for at jeg kom til å tenke på deg!! Det er jo helt flott!! Ååå, nå ble jeg glad...:)

 

Når har du termin og sånn? Fortell fortell,...:)

 

Klem!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 09.01.07!!! Er veldig kvalm nå... og veeeeldig sulten....... Men det er jo tross alt så godt å kjenne at det er noe der! Har du noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi termin rimelig nære hverandre assa...:) Bor du i Oslo eller...

Kan jo mailes litt om du har lyst å preke litt...:)

 

Jeg er bare sliten og trøtt i kroppen, sovner fort, drømmer mye. Øm i puppene, og kjenner det liksom er en prikk nede i magen der... merker at noe er på gang... Skal til fastlegen på torsdag for å høre om han kan henvise meg til Ullevål sånn at jeg kan få se om hjertet slår denne gangen, jeg er så utrolig nærvøs. Tenker bare på at hjertet sikkert ikke slår at det blir som sist...*grøss* Om jeg ikke får henvisning skal jeg til UL på sinsen ikke uka som kommer, men uka etter der... MÅ få klarhet i om alt er ok.....

Ellers er jeg IKKE kvalm i det hele tatt, og det er digg. Er litt følsom... Begynte nesten å gråte på banen på vei ned til byen i dag fordi jeg hørte en sang som "How culd this happen to me" med simple plan...hehehe.... Så neida, sånn all in all, er jeg frisk som en fisk. Alt kjennes ut som det skal nå iallefall...:)

 

 

Men du kan maile meg om du vil, på [email protected], jeg pleier ikke bruke den men vi kan jo eventuelt utveksle msn der...legger ikke ut msn adressa mi her ute....;)

 

Er sååå glad på dine veiene... Hva sa karen din???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig det, men foreløpig så er jeg ikke på mail på grunn av jobben min. Vi kan jo inntill videre lage en skravletråd her inne. Ser at mange gjør det. Jeg bor i Oslo. Kjæresten min var overlykkelig og veldig rørt!!! Vi testet sammen.

 

Hørtes ut som du har det veldig bra. Godt å få sjekket om alt er i orden bare for sin egen del. Men det går nok bra, skal du se.

 

Hva sa kjæresten din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...